Reziliere contract

Beneficii, Instalare, Modificare sau Desființare servicii Telekom
Avatar utilizator
mada_69_cojo1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 13 Apr 2019, 16:28

Reziliere contract

Mesajde mada_69_cojo1 » 15 Apr 2019, 13:48

Buna ziua am un abonament la telekom si am solicitat rezilierea contractului prin email la adresa rezilieri@telekom.ro deoarece sunt plecat din tara si nu am am acces la numar de romania am solicitat in email sa fiu contactat doar pe email insa am fost contactat pe numarul de telefon detinut in acest moment de mama mea care este in romania nefiind eu probabil ca nu sa rezolvat nimic .
Intrebarile mele sunt urmatoarele :
1Este posibil sa reziliez contractul doar prin email fara a mai fi contactat de nici un operator telefonic ?decizia de a rezilia este foarte hotarata deci nu voi asculta nici o oferta din partea operatorului
2 Este posibil sa fiu contactat pe un numar din alta tara cum ar fi UK de exemplu?
3 Ce se va intampla cu cererea depusa anterior dupa ce mama mea a fost contactata telefonic se va procesa sau va fi anulata deoarece trebuie sa fiu contactat eu personal ?
Va multumesc, astept un raspuns foarte curand
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Administrator
Administrator
Postări: 35
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Reziliere contract

Mesajde Silviu Stefan » 16 Apr 2019, 05:30

Bună seara,
Vă îndrum să contactați serviciul de relații cu clienții la numărul 0766 12 1234 - ramura comercială (1) și să solicitați informații suplimentare legate de stadiul solicitării dumneavoastră de reziliere. În general aceasta se finalizează în decurs de până la 30 de zile în cazul în care clientul nu se răzgândește cu privire la decizia luată.

Dacă ați solicitat răspuns în scris pe email sau prin contact telefonic, cu siguranță veți primi înștiințare conform metodei de contact pentru care ați optat sau pe care ați precizat-o în mesajul trimis anterior. Vă recomand pe langă acest lucru, să trimiteți peste email-ul anterior, cu solicitarea de desființare de la rezilieri@telekom.ro, un email cu datele dumneavoastră de contact în vederea rezolvării situației cât mai rapid cu puțintă.

O seară bună!
0 x
Cu stimă,
Silviu Ștefan


Înapoi la “Situatii comerciale - Contract”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator