Problema date mobile*

Avatar utilizator
dhpopa1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 24 Apr 2019, 15:16

Problema date mobile*

Mesajde dhpopa1 » 24 Apr 2019, 15:17

Nu imi merge netul pe telefon inca de dimineata, incerc sa sun la 1234 pt suport dar imi spune ca serviciul e unavailable. Ce se intampla, de abia m-am portat la voi si deja am probleme?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Administrator
Administrator
Postări: 56
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Problema date mobile*

Mesajde Silviu Stefan » 24 Apr 2019, 22:15

Salutare,
Ne pare rău pentru problemele întâmpinate în legătură cu serviciul de date mobile.

Asigură-te că setările internetului sunt făcute corect pe terminalul utilizat. Intră în setări - conexiuni - rețele mobile - nume puncte de acces. Aici trebuie să ai selectat ca apn principal ”broadband”.

În cazul în care utilizezi un telefon dual sim, asigură-te că sim-ul prestabilit pentru date mobile este cel de la Telekom.

Încearcă să repornești telefonul și serviciul de datele mobile iar apoi, daca situația persistă, contactează centrul de relații cu clienții la numărul 0766 12 1234 - ramura tehnica/deranjamente (3) - telefonie mobilă. Un operator va prelua toate informațiile din partea ta și va deschide o sesizare în vederea rezolvării problemei tehnice în cel mai scurt timp posibil.

O seară bună!
0 x
Cu stimă,
Silviu Ștefan


Înapoi la “Internet mobil”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator