Activare roming

Beneficii, Instalare, Modificare sau Desființare servicii Telekom
Avatar utilizator
alexandra.foanta1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 24 Apr 2019, 15:33

Activare roming

Mesajde alexandra.foanta1 » 24 Apr 2019, 16:05

Buna ziua,

Stie cineva cum pot activa romingul din aplicatie? ca la telefon mam convins. De 21 de minute sunt pusa in aseptare si nu preia nimeni apelul.

Multumesc
0 x

Avatar utilizator
gusethmarcel1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 02 Noi 2017, 16:59

Re: Activare roming

Mesajde gusethmarcel1 » 24 Apr 2019, 16:19

Am s eu aceeasi problema, vreau sa activez roaming-ul si nimeni nu te baga in sema la Telekom. Foarte complicata procedura si nici nu ma lasa din contul personal sa activez. Cea mai complicata si mai ciudata retea. SA va fie rusine TELEKOM.
0 x

Avatar utilizator
alexandra.foanta1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 24 Apr 2019, 15:33

Re: Activare roming

Mesajde alexandra.foanta1 » 24 Apr 2019, 16:24

dupa 27 de minute am inchis, mi se pare de o mare *** ca in 27 de min sa nu preia nimeni apelul!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Administrator
Administrator
Postări: 56
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Activare roming

Mesajde Silviu Stefan » 25 Apr 2019, 00:44

Bună seara,
Ne pare rău pentru timpul lung de așteptare în vederea preluării apelului în centrul de relații cu clienții Telekom.

Pentru activarea serviciului de roaming trebuie sa întrați neapărat în legătură cu serviciul de relații cu clienții la numărul 0766 12 1234 - ramura comerciala (1). Activarea se face pe loc după confirmarea datelor personale în calitate de titular al abonamentului (în cazul în care nu sunteți titularul abonamentului, solicitarea nu poate fi completată).

Din aplicația My account Telekom doar clienții prepaid pot activa și dezactiva funcția de roaming. Din păcate pentru abonamente nu există această posibilitate.

*Ca setări, trebuie sa va asigurați că din telefonul dvs. aveți activata opțiunea "roaming de date" din Setări - Conexiuni - Rețea mobilă (pentru internet în roaming).

**În cazul in care ajungeți în străinătate și aveți roaming-ul activ dar nu aveți semnal, intrați în Setări - Conexiuni - Rețea mobilă - Operator și selectați operatorul din străinătate în mod manual.

Pentru activare roaming, serviciul de relații cu clienții vă este disponibil 24h/24h.
O seară bună!
0 x
Cu stimă,
Silviu Ștefan


Înapoi la “Situatii comerciale - Contract”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator