Eroare la procesarea tranzactiei prin card.

Factură, Reîncărcare, Loialitate, Servicii & Setări cont
Avatar utilizator
userTelekom
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 20 Iun 2019, 15:10

Eroare la procesarea tranzactiei prin card.

Mesajde userTelekom » 20 Iun 2019, 15:19

Buna ziua, am incercat sa fac plata din MyAccounturi diferite cu carduri ING diferite si imi apare mesajul de mai jos desi am sunat imediat la banca iar operatorul lor ei mi-a confirmat ca totul este in regula cu cardurile introduse.

Plata nu a fost efectuata Numar de referinta:


Eroare la procesarea tranzactiei prin card. Valoarea acestei tranzactii nu a fost retrasa din contul cardului dumneavoastra. Motive posibile: cardul nu este activ pentru tranzactii online securizate datele de autorizare sunt invalide sau incomplete a aparut o eroare temporara în timpul procesarii platii Recomandari: Înainte de a efectua prima tranzactie online cu un card, va rugam sa contactati banca emitenta pentru a va asigura ca acesta este activ pentru astfel de operatiuni. Va rugam sa încercati setarea parolei 3D Secure pentru cardul pe care îl folositi la plata online, sau sa încercati sa finalizati plata cu un alt card. În cazul în care aveti nevoie de mai multe informatii asupra operatiunii de setare a parolei 3D Secure, va rugam sa contactati banca emitenta a cardului dumneavoastra, pentru a obtine detaliile necesare. În plus, pentru a afla mai multe detalii legate de standardul de securitate 3D Secure, va invitam sa vizitati sectiunea "Securitate" din cadrul "Întrebari frecvente cumparatori", de pe site-ul http://www.payu.ro.


Plata nu a fost efectuata Numar de referinta:
Eroare la procesarea tranzactiei prin card. Tranzactia se poate finaliza numai prin introducerea unui card valid.
0 x

Înapoi la “My Account”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator