Factura finala dupa reziliere

Beneficii, Instalare, Modificare sau Desființare servicii Telekom
Avatar utilizator
itlure1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 02 Ian 2019, 21:12

Factura finala dupa reziliere

Mesajde itlure1 » 14 Mai 2019, 17:31

Buna ziua! Am primit astazi factura cu taxa de reziliere, desi am facut aceasta reziliere in baza modificarii unilaterale a contractului. Am sunat, am facut sesizare si in cateva minute (multumesc pentru promptitudine!) am primit SMS: "Stimate client, va confirmam scaderea sumei de 173,68 lei cu TVA din contul R2856000120977, restul debitului trebuie achitat. Cu stima, Echipa Telekom".

Intrebarea mea este de ce trebuie achitat "restul debitului"? M-am uitat pe anexa, sunt facturate servicii pentru perioada 10.05-09.06!, in conditiile in care echipamentele au fost predate inca de pe data de 09.04, iar toate serviciile din MyAccount au disparut pe data de 10.05. Va rog sa verificati, va multumesc!
1 x

Avatar utilizator
silvius1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 23 Mar 2017, 19:09
Localitate: Iasi

Re: Factura finala dupa reziliere

Mesajde silvius1 » 24 Mai 2019, 10:17

Pe site-ul ANPC poti face o sesizare online atasand factura.
0 x

Avatar utilizator
lanterneled1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 27 Iun 2019, 14:14

Re: Factura finala dupa reziliere

Mesajde lanterneled1 » 27 Iun 2019, 14:28

0 x

Avatar utilizator
itlure1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 02 Ian 2019, 21:12

Re: Factura finala dupa reziliere

Mesajde itlure1 » 27 Iun 2019, 14:35

Până la urmă s-a rezolvat amiabil. Mi s-a emis factura finala pe minus cu tot ce a fost taxat aiurea prima data.
0 x


Înapoi la “Situatii comerciale - Contract”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator