Modificari contractuala ca asa vrea telekom

Beneficii, Instalare, Modificare sau Desființare servicii Telekom
Avatar utilizator
savin.catalin1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 14 Noi 2017, 14:38

Modificari contractuala ca asa vrea telekom

Mesajde savin.catalin1 » 29 Aug 2019, 12:08

Buna,
Am urmatorul email primit din partea Telekom:
"
NOTIFICARE PRIVIND MODIFICAREA UNILATERALĂ A CONTRACTULUI AVÂND CA OBIECT SERVICIILE FIXE FURNIZATE DE TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A.

Dragă Client,

Pentru a continua să oferim produse și servicii cât mai simple și de calitate, precum și pentru a asigura viabilitatea economică a serviciilor furnizate, vom modifica prețurile serviciilor de comunicații de care beneficiați în baza contractului.

Așadar, începând cu data de 10 octombrie 2019, Serviciile contractate pe contul R3618009998293 vor fi furnizate în cadrul unui Pachet de servicii fixe cu denumirea TV L_NET L_VOCE ZERO al cărui preț va fi majorat la 15 Euro, TVA inclus.
De asemenea Pachetul Suplimentar HBO nu va mai fi furnizat.

Dacă nu ești de acord cu modificările de mai sus ai dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunor despăgubiri.

Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702 sau la Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, sector 6, cod poștal 06136, conform prevederilor contractului.

În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor de mai sus din prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică.



Cu stimă,
Andreas Elsner
"
Pai in conditiile astea o sa vad ce are de zis ANPC-ul caci nu mi se pare normal sa inchei un contract pe 2 anu cu pretul mai mic si se trezeste compania ca ea nu mai poate si modifica pretul cand vrea ea. Dar eu de ce nu am dreptul sa renunt cand vreau eu la abonament fara a plati despagubiri?????
Astept un raspuns oficial si parearea altora de aceasta abordare a telekom Romania
1 x

Avatar utilizator
pop_vasiledan1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 29 Aug 2019, 13:02

Re: Modificari contractuala ca asa vrea telekom

Mesajde pop_vasiledan1 » 29 Aug 2019, 13:04

la ce adresa de email pot trimite cererea de desfiintare a contractului
1 x

Avatar utilizator
aldeaalbert1999
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 29 Aug 2019, 15:03

Re: Modificaasa ari contractuala ca asa vrea telekom

Mesajde aldeaalbert1999 » 29 Aug 2019, 15:04

asa am primit si eu azi.ai rezolvat ceva?
0 x

Avatar utilizator
alfred1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 29 Aug 2019, 14:51

Re: Modificari contractuala ca asa vrea telekom

Mesajde alfred1 » 29 Aug 2019, 15:06

Același email l-am primit si eu evident la alt contract pe IPTV care expira in 2020 Iulie in care sec ma înștiințează ca voi plăti cu 2 euro mai mult (17 euro tv +net L) si întocmai ca in bancul cu bicicleta in loc sa primesc ceva pentru aceasta majorare (un pix, un *** Dog ,o cutie de chibrite, etc.) mi se ia maxpack-ul din Octombrie 2019 cu toate ca am semnat un contract pe 2 ani. Voi sesiza ANPC nu înainte de a sesiza Telekom.

Bancul suna cama așa, La radio Erevan un ascultător întreabă dacă este adevărat ca lui Ivan Ivankovici i s-a dat o Volga (autoturism sovietic) ptr. rezultate deosebite in munca. Răspunsul Radio Erevan suna așa : Da. Este adevărat! Numai ca nu i s-a dat ci i s-a luat si nu o Volga ci o bicicleta...

Cam așa si cu Telekomul asta greco-germano-dac!
1 x

Avatar utilizator
savin.catalin1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 14 Noi 2017, 14:38

Re: Modificari contractuala ca asa vrea telekom

Mesajde savin.catalin1 » 29 Aug 2019, 21:48

Am facut o sesizare pe situl oficial iar cu raspunsul voi face reclamatie la protectia consumatorului. Nu e normal ce se intampla. Da era normal ca la finalul contractului sa puna aceste conditii, sau sa modifice ceva pe undeva dar ei pur si simplu cam pe fata zic,"NU NE MAI AJUNG BANII PE CARE NI DATI SI VREM MAI MULT". Sunt de acord ca trebuie sa maresti pretul dar in cazul meu cu 50% cred ca e destul de mult. O sa vad ce are de zis ANPC-ul in acest caz si probabil toti cei care sunt afectati de aceste conditii impuse cu forta.... Tipic telekom
1 x

Avatar utilizator
krik_771
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 08 Feb 2017, 16:48

Re: Modificari contractuala ca asa vrea telekom

Mesajde krik_771 » 29 Aug 2019, 21:56

Buna ziua,

Astazi am primit acelasi mail conform caruia tariful va creste din octombrie. Asta dupa ce in aprilie s-a mai majorat anul acesta. Deci practic de cate ori vrea telekom-ul sa scumpeasca...scumpesc. Nu tovrasi. ANPC.
0 x

Avatar utilizator
savin.catalin1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 14 Noi 2017, 14:38

Re: Modificari contractuala ca asa vrea telekom

Mesajde savin.catalin1 » 30 Aug 2019, 19:54

Am primit urmatorul raspuns sec in urma sesizari facute pe situl oficial:
"Stimate domnule Sxxxxxx Cxxxxxxx,

Asa cum ati fost informat incepand cu data de 10 octombrie 2019 abonamentul dumneavoastra se va modifica. In cazul in care nu sunteti de acord cu aceste modificari , aveti dreptul de a denunta unilateral contractul privind furnizarea serviciilor de televiziune in termen de 30 de zile de la data primirii notificarii, fara plata niciunor penalitati sau despagubiri. Denuntarea unilaterala a contractului se poate face prin notificare scrisa transmisa prin unul din urmatoarele canale:
-fax la numarul 021.440.3390,
-e-mail la adresa rezilieri@telekom.ro,
-posta la adresa Telekom Romania Communication S.A. O.P. 27 - C.P. 458 Bucuresti.

Scopul acestei initiative de modificare a tarifelor este de a simplifica implementarea ofertelor comerciale care, in prezent, au preturi/promotii extrem de variate, care pot ingreuna activitatea companiei si relatia cu baza de clienti. Asadar, se doreste obtinerea unor oferte simplificate si actualizate care sa imbunatateasca experienta clientilor cu serviciile companiei si interactiunea cu intreaga companie."

Eu am inteles urmatorul lucru:" din cauza ca am oferit tot felu de oferte si ca nu mai suntem in stare sa le gestionam, avem rugamintea sa ne platiti ca suntem incompetent".

Pai in momentul de fata am facut o reclamatie la protectia consumatorului inregistrata cu numarul:22977 / BUCURESTI din 30.08.2019, cu mentiunea ca pana ce nu primesc un raspuns de la acestia, sa nu imi fie moficata nici o clauza contractuala si nici sa nu imi fie reziliat contractul sub nici o forma.
0 x


Înapoi la “Situatii comerciale - Contract”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

cron