Abonament blocat din cauza angajaților incapabili!

Servicii la cartela & abonament, Roaming, Probleme tehnice
Avatar utilizator
florentina.zmf1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 21 Aug 2019, 23:25

Abonament blocat din cauza angajaților incapabili!

Mesajde florentina.zmf1 » 21 Aug 2019, 23:27

Buna seara! Mi se pare bătaie de joc gestul dumneavoastră. In cursul zilei de ieri am achiziționat un telefon la abonament de la o sucursala de-a dumneavoastră din Cora Alexandriei, ir ulterior am revenit pentru a schimba și cartela. Colegul vostru mi-a spus ca se va activa noua cartela in maxim 15 minute însă ajuns acasă am constat cu stupoare ca acea cartela la mai bine de o ora nu funcționa. Menționez ca nu mi s-a dat niciun detaliu de ce acțiune ar trebui sa urmeze in cazul in care aceasta Operațiune nu s-as termina cu succes. Ulterior, in jurul orei 21.45 am sunat la numărul dumneavoastră de relații clienți și am intrat in apel cu un coleg de-al vostru, Alexandru care mi-a spus ca a descoperit ca acea cartela nu avea nicio șansa sa se activeze pentru ca fusese introdus eronat de colegul lui de la Cora Alexandriei seria și numărul cartelei. Acesta mi-a spus ca in alte 10-15 minute va urma sa se activeze cartela. Am așteptat mai bine de jumătate de ora fără niciun succes și la ora 22.20 am încercat sa iau legătura cu numărul de relații clienți..însă surpriza.. programul este pana la ora 22.00 deși pe site-ul vostru scrie clar ca este un număr cu suport 24/7. Suport din partea cui? Din partea unui robot?

As vrea sa știu ce este de făcut in acest caz. Eu nu pot folosi telefonul nou achiziționat, nu pot folosi nici cartela veche nici pe cea noua.. și nu e ca și cum am trai acum 20 de ani când telefoanele nu erau un must have. Vreau scuze in scris din partea companiei și vreau sa știu cine anume își asuma răspunderea pentru aceasta eroare gravă. Așa ceva nu este posibil.

In plus, mâine dimineața, la prima ora vreau sa se remedieze problema și o persoana din partea companiei sa ma contacteze și sa își ceara scuze pentru disconfort. Așa ceva nu este posibil.
0 x

Avatar utilizator
tedy.paraschiv1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 03 Sep 2019, 21:30

Re: Abonament blocat din cauza angajaților incapabili!

Mesajde tedy.paraschiv1 » 03 Sep 2019, 21:34

cred ca ai de asteptat mult si bine...din pacate
0 x


Înapoi la “Telefonie mobila”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator