Factură plătită pe PayPoint, ei spun că e neplătită

Modalitați de plată, factură electronică
Avatar utilizator
ciocirlandaniela74
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 25 Mai 2020, 11:11
Localitate: Costinești

Factură plătită pe PayPoint, ei spun că e neplătită

Mesajde ciocirlandaniela74 » 25 Mai 2020, 11:22

Bună ziua,
Eu am avut o factură de plătit de 179,40 LEI cu dată scadență fiind 20 mai 2020.
Din cauză că factura a ajuns la destinația greșită, a venit târziu la mine și ei îmi spun să o plătesc.
La data de 24/5/2020, factura a fost plătită pe serviciul PayPoint, cu tranzacție reușită.
Când am intrat pe MyAccount, mi-se spune că este NEPLĂTITĂ, știind că era plătită pe PayPoint.
Și azi, mi-se spune pe un mesaj SMS că factura trebuie plătită. :(
Cum să rezolv problema? De ce îmi spune că factura e neplătită dacă chiar este PLĂTITĂ prin PayPoint?
0 x

Înapoi la “Facturi, plați și consum”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

cron