Dispret fata de clienti!

Factură, Reîncărcare, Loialitate, Servicii & Setări cont
Avatar utilizator
dorelc1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Ian 2017, 20:25

Dispret fata de clienti!

Mesajde dorelc1 » 15 Iun 2020, 13:18

Buna ziua!
Am contractul expirat de ceva vreme. Azi am primit factura, si uitandu-ma in MyAccount, vad la servicii, Netflix! Am dat *** si am sunat la numarul de telefon de pe pagina respectiva. Eram pe ganduri sa reziliez contractul, deoarece ati scos Discovery, Eurosport.. Ma gandeam ca in conditiile astea ar fi rezonabil sa prelungesc.
Dupa ce ca am simtit ca al dumneavoastra coleg ma crede *** si m-a intrebat de vreo trei ori unde scrie Netflix, s-a grabit sa ma transfere repede la un alt departament unde mi-a raspuns o voce feminina. De data asta mi s-a inchis telefonul in nas, si iar mi-a aparut acea melodie pe care am ascultat-o la incept cam 20 de minute si care m-a innebunit de cap. (Va sugerez sa puneti macar un playlist cu muzica buna sa nu-si iasa din minti clientii). Am scris nemultumit un email, comenzi.online@telekom.ro, le-am trimis si poza, ei mi-au raspuns ca Netflix exista in contul fiecarui client. Si stima si respect.. Chiar asa? Pai in conditiile astea renunt fluierand la serviciile unei companii care-si bate joc de clientii sai. Timp si nervi! Am scris, poate mai citesc si altii si-i ajut! Va multumesc, am vrut sa zic pentru nimic, dar nu zic!
0 x

Înapoi la “My Account”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori