dezactivare norton inclus in abo

Instalare - Dezinstalare & Probleme tehnice
Avatar utilizator
niculaezidaru1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 18 Aug 2017, 08:55

dezactivare norton inclus in abo

Mesajde niculaezidaru1 » 18 Ian 2020, 19:02

va somez ptr ultima data , sa dezactivati nortonul inclus in abonament si care este activat pe contul meu ptr voi , eu platind decat aplicatia de cca sase luni de zile . daca nu dezactivati urgent , nu va mai plates factura, pana nu-mi restituiti si banii incasati moca, solicit sa-mi comunicati cine foloseste acest serviciu cu key aferente si dest abo . meu si masurile luate impotriva acestora. o sa va pregatesc surprize majore in curand .
1 x

Avatar utilizator
moldovean.marius19721
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 12 Mai 2020, 08:55

N-aveti acordul meu pentru Norton

Mesajde moldovean.marius19721 » 12 Mai 2020, 09:02

Aceeasi problema cu Nortonul. Platesc 1 euro lunar(2 abonamente) pentru ceva ce nu ma intereseaza si nu am cerut. Mi s-a bagat pe gat acest serviciu. Il vreau dezactiva/dezinstalat imediat si vreau banii inapoi. Am semnat ceva??? Vreun act aditional la contractul initial??? NU. Deci TELEKOM care faci nefacute si care nici pana la ora asta nu mi-ai raspuns de unde aveai adresa mea la emiterea facturii, cand eu iti dadusem adresa din buletin si nicidecum cea unde stateam cu chirie...:)))...mi-ai incalcat drepturile si mi-ai invadat intimitatea...am si acum Plicul cu factura de acum 3 ani...dar sa inchei. Vreau banii inapoi. URGENT!
0 x

Avatar utilizator
JustMe
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 03 Mai 2018, 13:59

Re: dezactivare norton inclus in abo

Mesajde JustMe » 24 Iun 2020, 07:00

dezactivare Norton din My Account :
1 - sectiunea Administrare cont >> selectie Servicii MyAccount
2 - selectie Antivirus (in dreapta lui MyRepair)
3 - selectie Norton Security Online
4 - selectie Dezactiveaza
5 - reluare pas 1 si pas 2 pentru a verifica afisarea noii stari Inactiv
0 x

Avatar utilizator
padure.emilia1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 04 Mar 2019, 11:43

ACTIVARE NORTON FARA ACORDUL MEU!

Mesajde padure.emilia1 » 18 Iul 2020, 16:26

Consider un abuz si chiar un gest cu consecinte juridice. Am primit un e-mail de "curtoazie" si "multumiri" de la myaccount@telekom.ro, cum ca as fi solicitat eu...aceasta optiune prim myaccont, am verificat si era activata de telekom, in mod fraudulos, fara acordul meu. Am urmarit procedura de dezactivare, iar aplicatia nu a reactionat in sensul dorit de mine. Solicit rezolvarea urgenta a problemei, eventual scuze, pentru ca nu folosesc terminale conectate la reteaua ethernet si nu am pe ce sa instalez driverul cu care va laudati. N-am accesat linkul, n-am folosit parola. Am trimis un text asemanator la adresa de unde am primit mesajul, insa un robot mi-a transmis sa caut alta cale de comunicare. Va rog sa rezolvati! Altfel voi considera un abuz si un gest fraudulos si ma voi adresa in alta parte.
0 x


Înapoi la “Norton Security Online”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori