Decodor neinclus in pret

Avatar utilizator
fdorobantu161
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 08 Ian 2018, 10:32

Decodor neinclus in pret

Mesajde fdorobantu161 » 25 Iul 2020, 17:07

Buna ziua,
Mi-a luat 3 luni sa discut si sa negociez contractul cu dvs. Am discutat pe un cost final, cost confirmat de angajata dvs. ca apoi sa am un cost suplimentar necomunicat de aprox. 50 eurocenti pentru ca transmiteti factura pe hartie. Dupa 7-8 luni de abonament, ati majorat contractul fara sa dati o justificare clara.
Acum cand am schimbat televizorul parintilor, aflu de la angajata dvs. (care nu are bunul simt sa lase clientul sa vorbeasca si imi incaleca propozitiile fara sa ma lase sa termin, motiv pentru care am ajuns sa tip la dansa ca sa ma fac auzita, si tot dansa imi bate obrazul - *** clara) ca parintii mei au cumparat decodorul HD,iar cel vechi care este incompatibil cu orice tip nou de televizor este "gratis, din bunatatea dvs. oferit", desi pe factura se percepe costul de 1 leu + tva chrie decodor. Iar ca optiune de schimbare a decodorului trebuie sa platesc 12 lei/luna sau sa-l cumpar la 360 lei. Ati innebunit?
Costul cu serviciul de televiziune facturat, reprezinta unda radio, curentul dvs. electric la sediu sau ce anume ca sa inteleg, daca trebuie sa-mi platesc decodorul prin care ar trebui sa beneficiez de serviciu? Fara acest decodor, platesc ceva de care nu pot sa beneficiez, asa vad lucruile. Iar dvs. aveti tupeul sa-mi spuneti ca nu e vina dvs. ca am schimbat televizorul. Ce ar trebui sa fac? Din punctul dvs. de vedere, eu trebuie sa raman pe televizorul bunicii pentru ca decodorul "gratis" sa fie compatibil.
Dvs. ar trebui sa-mi oferiti in pretul abonamentului acest dispozitiv, nu sa platesc eu in plus. Toate serviciile de televiziune de la concurenta ofera inclus in pachet decodorul. UPC si Orange nu m-au pus sa le platesc. Dvs. sunteti o noutate ca ma puneti sa fac asta. Nu va e rusine? Cat intindeti de client? Pana la ce extensie sustrageti de la noi bani? In momentul acesta va vad precum tantarii care sug bani fara sa ne cereti acordul, pe principiul take it or leave it. Va ofer raspunsul ca nu vom mai tolera.
Iar colega dvs. sa citeasca bine legislatia cand deschide gura si vorbim de rezilieri de contracte. Imi transmite dansa mie ca este o clauza perfect legala. Nu voi achita nimic, in special ca sunt extrem de nemultumita de ceea ce oferiti. Daca exista nemultumire in baza caruia un contract este denuntat, nu sunt obligata sa achit lunile ramase din contract. Clauzele mentionate de dansa telefonic sunt clauze abuzive, lung timp disputate prin tribunale.

Nu mai doresc sa stam la discutii, nu mai imi pasa ce aveti de oferit, deoarece ma obositi cu atitudinea si cu serviciile oferite. Voi actiona doar in termeni legali de acum inainte.
O zi buna!
0 x

Avatar utilizator
fdorobantu161
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 08 Ian 2018, 10:32

Re: Decodor neinclus in pret

Mesajde fdorobantu161 » 17 Aug 2020, 13:05

Dupa ce am reziliat contractul pe toate serviciile, am fost apelata sa mi se spuna ca acel decodor era inclus in pretul serviciilor si ca nu trebuia sa fiu facturata pentru el. De asemenea mi s-a facut o noua oferta comerciala, dar cum dvs. majorati automat contractele la cateva luni, nu merita efortul, oricat de mica ar fi oferta.
0 x


Înapoi la “DTH (Antena Satelit)”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator