Bătaie de joc

Avatar utilizator
safetyartist1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 01 Feb 2021, 21:43

Bătaie de joc

Mesajde safetyartist1 » 01 Feb 2021, 21:49

Salutare

La inceputul lunii decembrie 2020 am semnat un contract cu Telekom
Am primit inainte de Craciun echipamentele
Dupa 3 zile routerul primit sa stricat
Am sunat de zeci de ori si astept si in ziua de azi 1 februarie 2021 sa returnez routerul.

Ce sa mai fac sa imi fie solutionata problema ?

O asa mare incompetenta nu am intalnit la un asa nivel.
Adevarul este ca numai gura este de ei.
0 x

Avatar utilizator
Marian.P
Boboc
Boboc
Postări: 12
Membru din: 12 Sep 2020, 15:04

Re: Bătaie de joc

Mesajde Marian.P » 08 Feb 2021, 13:33

Salut.
Cel mai ok sa va deplasati intr-o reprezentanta Telekom pentru a face o sesizare ori online prin intermediul canalelor de comunicare mentionate si aici: https://www.telekom.ro/asistenta/?id=532 !
Din punctul meu de vedere daca este mai la indemana deplasarea la reprezentata este ok ori de nu renteaza acest lucru o solicitare scrisa prin email.
Succes!
0 x


Înapoi la “Feedback & Sugestii”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori