deranjament si nefunctionare internet Bucuresti

Avatar utilizator
drandligia1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 26 Iul 2021, 19:45

deranjament si nefunctionare internet Bucuresti

Mesajde drandligia1 » 26 Iul 2021, 19:57

De ce Telekom nu este transparent cu abonații săi?

Pe Soseaua Bucuresti Târgoviste, în Bucuresti, nu funționează internetul de mai multe săptămâni iar Telekom își duce de nas abonații cu termene de remediere mincinoase; termenul de remediere de 15 iulie 2021 care mi-a fost comunicat nu a fost respectat. Suntem în 26 iulie 2021 si mesajul pe care mi-l transmite robotul atunci când sun să aflu când se va remedia deranjamentul, ca să știu când pot relua munca on-line (pentru că nu sunt în vacanță) este același : ,,Stimate client ... serviciul de internet asociat numărului de telefon 021....... este afectat de un deranjament deja cunoscut și în curs de remediere. Când deranjamentul se va rezolva factura ta se va ajusta pentru întreaga perioadă afectată.''
Asta aud de 3 săptămâni, fără să se comunice concret data prevăzută pentru remediere.

Chiar atât de limitat este Telekom Romania încât consideră că doar ajustarea facturii este importantă, după o perioadă atât de lungă de nefuncționare totală a internetului?
0 x

Tag-uri:

Înapoi la “Internet Fix”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

cron