Reziliere contract

Beneficii, Instalare, Modificare sau Desființare servicii Telekom
Avatar utilizator
ifrimstefan951
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 14 Apr 2019, 18:10

Reziliere contract

Mesajde ifrimstefan951 » 14 Apr 2019, 18:15

Buna ziua ma numesc Ifrim-Stefan Alexandru am un abonament de telefonie mobila am o plata de efectuat asi dori sa platesc integral suna si asi dori sa stiu si o metoda de plata eu fiin un UK ,dupa care doresc rezilierea contractului deoarece nu am acoperire de cand am ajuns aici este vorba de aproximativ 3 luni pe care le platesc degeaba atat internetul cat si telefonia nu au acoperire.Operatorul dumneavoastra de pe teren mi-a specificat ca am acoperire ceea ce nu este adevarat.Astept un raspuns cat mai rapid pentru solutionarea problemei.Va multumesc!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Administrator
Administrator
Postări: 56
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Reziliere contract

Mesajde Silviu Stefan » 16 Apr 2019, 02:41

Bună seara,
Pentru rezilierea unui contract, va îndrum să trimiteți solicitarea de desființare către adresa de email rezilieri@telekom.ro .
Solicitarea trebuie să dețină cererea scrisă, copie a cardului de identitate (titular), motiv (opțional) și datele dumneavoastra de contact.

Ca metodă de plată, puteți utiliza contul My Account de unde puteți efectua plata facturii direct cu cardul bancar.

O seară buna!
0 x
Cu stimă,
Silviu Ștefan


Înapoi la “Situatii comerciale - Contract”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator