LOIALITATE

Factură, Reîncărcare, Loialitate, Servicii & Setări cont
Avatar utilizator
Star Fish
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 09 Mar 2017, 17:40

LOIALITATE

Mesajde Star Fish » 14 Iun 2020, 15:30

Aveti scris pe site, citez:
Prelungirea contractului poate fi procesată cu cel mult 60 de zile înainte de expirarea perioadei contractuale. Pentru aceasta, titularul contractului sau reprezentantul legal, în cazul abonaților persoane juridice, trebuie să acceseze MyAccount, secțiunea „Loialitate”.
Poți alege una din următoarele oferte de loialitate:
Discount la achiziționarea unui telefon/accesoriu
Minute naționale lunare
Discount la factura lunară
."
Insa acesta optiune de LOIALITATE este total nefunctionala :!: Mai exact la accesarea linkului "Loialitate" nu apare nici o oferta pesronalizata sau vreo oferta pe care o putem alege ci redirectioneaza catre pagina principala . Doriti sa nu va plece clientii in alte retele? pai atunci veniti cu oferte personalizate de Loialitate din care putem alege!
0 x

Avatar utilizator
Star Fish
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 09 Mar 2017, 17:40

Re: LOIALITATE

Mesajde Star Fish » 08 Iul 2020, 20:11

Scoateti optiunea LOIALITATE ca e degeaba! "MOMENTAN NU AI DISPONIBILE OFERTE DE REINNOIRE ABONAMENT" Serios? pai daca acum nu aveti oferte disponibile? cand le aveti? in anul 2050? va miscati greu, chiar foarte greu! Inchideti si Forumul ca e o bataie de joc adresata clientilor din moment ce nu oferiti niciun suport pe el!
0 x


Înapoi la “My Account”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

cron