Desfiintare servicii

Beneficii, Instalare, Modificare sau Desființare servicii Telekom
Avatar utilizator
vladislavalina1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 29 Dec 2020, 09:44

Desfiintare servicii

Mesajde vladislavalina1 » 29 Dec 2020, 09:48

Buna ziua,

Stie cineva care este adresa la care trebuie returnate echipamentele care sunt in inchiriere atunci cand vrei sa reziliezi toate serviciile? Returnarea poate fi facuta doar dupa ce ai fost contactat de un agent Telekom in urma cererii de reziliere sau se poate si inainte?

Mentionez ca nu mai sunt in perioada contractuala pt nici unul din serviciile oferite de Telekom....deci banuiesc ca sunt ''safe'' sa renunt la tot :D
0 x

Avatar utilizator
Marian.P
Boboc
Boboc
Postări: 9
Membru din: 12 Sep 2020, 15:04

Re: Desfiintare servicii

Mesajde Marian.P » 14 Ian 2021, 16:24

Buna Ziua.
Echipamentele Telekom se pot preda catre orice reprezentanta oficiala Telekom, poate si in magazinele partenere dar este indicat sa apelati catre prima varianta fiind mai sigur sa primesti un raspuns favorabil decat sa umblii aiurea pe drumuri.
Daca ati initiat procesul de reziliere prin completarea unei solicitari de reziliere ce se afla in curs de procesare, va puteti deplasa cu toate echipamentele aflate in custodie (router, telefon, reciever, smartcard etc...) cat si accesoriile acestora ce tin de conectica (cabluri, incarcatoare etc...) pentru a primi un proces de primire/predare si certitudinea ca serviciile se vor dezactiva sau nu.

In prima faza apelati catre un agent din ramura informatiilor comericiale, fie prin email, fie telefonic pentru a afla exact care anume este procedura ce trebuie initiata. Totul trebuie sa fie ok dar nu se stie niciodata ce este, cum este, cu exactitate un lucru pana nu intrebi.
Si sincer sa fiu si de intrebi si ti se ofera un raspuns pertinent si oficial, ai surpriza ca nici macar ala sa fie valabil.
Spre exemplu cand am solicitat o informare legata de un numar de telefon ce mi-a apartinut, mi s-a mentionat ca urmeaza a se dezactiva, nemaifiind posibila recuperarea sa, avand surpriza ca numarul sa fie in continuare activ catre un alt client, situatia fiind ca una zicem clientului si alta operam in portofoliul de servicii asociate clientului.

Succes.
0 x


Înapoi la “Situatii comerciale - Contract”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron