Pagina 1 din 1

Nu va mai pot ajuta, By By

Scris: 28 Ian 2021, 23:09
de mr.dragomir1
MAJORARE UNILATERALA COSTURI

Dupa cum scrie mai jos, in notificare, dupa calcule trebuie sa platesc cu cel putin 50% mai mult,
Am 2 abonamente telefon si 1 abonament Dolce.
Abonamentul Dolce s-a marit de 5 ori la pret pana acum, de cca 15 ani de cand am abonamentul.
La Telefonie, abia are abonamentul 1 an, si ati inceput cu marirea unilaterala.
Stimate FURNIZOR, si pentru noi este greu, nimeni nu vine sa ne dea, nu avem bani in plus, trebuie sa renuntam la ceva, asa ca renuntam la privit si la vorbit,
Ce sa mai comentam: DEFECATI PE CAPUL NOSTRU, asta e, toti furnizorii, energie, internet, televiziuni, telefoane, gaze, apa, etc

MAJORARE UNILATERALA COSTURI

NOTIFICARE PRIVIND MODIFICAREA UNILATERALĂ A CONTRACTULUI AVÂND CA OBIECT SERVICIILE FURNIZATE DE TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. (“TKR”)

Stimate Client,

Pentru a răspunde nevoii continue de dezvoltare și de susținere a calității serviciilor pe care vi le furnizăm, precum și pentru a reacționa la creșterea costurilor de furnizare a servciilor, suntem nevoiți să modificăm condițiile contractuale de tarifare.

De la 1 martie 2021, contractul(ele) cu Telekom Romania Communications S.A. de pe contul R...................., se modifică după cum urmează:

• Prețul pentru fiecare Serviciu fix (Voce, Internet sau TV) va fi majorat cu 0,60 euro TVA inclus (0,50 euro fără TVA). În cazul în care beneficiați de un Pachet de Servicii alcătuit din două sau mai multe Servicii fixe, majorarea se va aplica pentru fiecare Serviciu fix inclus în Pachet. Majorarea se adaugă la prețul redus al Serviciului fix/Pachetului de Servicii (prețul rezultat după aplicarea reducerilor/promoțiilor de care beneficiați conform contractului), prețul final fiind determinat prin însumarea prețului redus cu majorările evidențiate în factura dvs. Majorarea prețului conform acestei notificări se va regăsi pe factura dvs. evidențiată la linia Majorare 3 abonament Voce/Internet/TV.

Reducerea lunară din prețul abonamentului de care beneficiați pe perioada în care mențineti activ cel puțin un serviciu fix de la TKR se va diminua și va fi de 1 euro TVA inclus (0,84 euro fără TVA) pentru fiecare abonament de servicii mobile. Valoarea reducerii lunare acordate se va regăsi pe factura dvs. evidențiată la linia: Reducere linie mobilă 1 euro (cu TVA).

În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor mai sus menționate in prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică.

Dacă nu sunteți de acord cu modificările de mai sus, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere, nr. 3-5, clădirea City Gate, Turnul de Nord, etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702, conform prevederilor Contractului sau în magazinele Telekom Romania.

În caz de denunțare a contractului, nu veți fi obligat la plata vreunor despăgubiri. Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile.


Cu stimă,
Andreas Elsner