Pagina 1 din 1

Reinnoire perioada contractuala

Scris: 10 Mai 2019, 13:04
de cozmavd1
Buna ziua! N-am patit in viata mea asa ceva. In iunie 2016 am apelat Telekom pentru furnizarea serviciului de internet fix cu o latime de 6Mbps. Dupa 2 ani(2018) contractul a expirat si am fost contactat de operatori pentru prelungire, dar nu am vrut. Le-am spus ca vreau sa beneficiez in continuare se serviciul de internet fix dar fara prelungire. Mai cu bune mai cu rele, am decis ca anul asta, adica pe 8 mai 2019, am contactat iar serviciul clienti pentru o prelungire contractuala cu conditia sa mi se mareasca latimea de banda de la 6Mbps la 8Mbps (atat duce reteaua) si inlocuirea routerului wireless cu o versiune mai buna. Am discutat cu un operator, toate bune si frumoase. O spus ca a doua zi vine un tehnician sa imi inlocuiasca deviceul. Asa s-a si intamplat dar, in ziua respectiva cand am sunat pentru prelingirea contractuala, dupa incheierea apelului, am avut o deconectare apoi o reconectare la serviciul de internet fix. Hopaaa, ce gandesc eu, am trecut de la 6 la 8 Mbps (cu toate ca operatorul mi-a comunicat ca schimbarea se face a doua zi). Ma apuc sa fac un test de viteza; ce sa vad?! Nu mai aveam nici acei 6Mbps nici 8Mbps ci 2Mbps. Am contactat serviciul clienti pentru problema si m-au tot purtat de la un departament la altul(Comercial-Tehnic). In cele din urma problema este de la dep. comercial dar mi s-a spus ca o sa fiu sunat de persoana/ele care s-au ocupat de mine. 10 mai - a treia zi in care astept. Ieri am fost contactat de 3 operatori dar niciunul nu au remedia problema. Am sunat dimineata si mi s-a comunicat la fel; o sa fiu contactat in cursul zilei de azi. In concluzie, pot spune ca este o greseala umana dar nimeni nu vrea sau nu poate sa remedieze problema. Voi cei care sunteti pe forumul asta, ce ma sfatuiti sa fac daca nici azi nu se remediaza sau nu sunt contactat? Repet: am fost si sunt abonat si la alti operatori dar asa ceva nu am intalnit in viata mea.

Re: Reinnoire perioada contractuala

Scris: 27 Iun 2019, 14:30
de lanterneled1
Reziliere unilaterala si mergi la alt furnizor.
http://deretinut.net/2015/12/taxele-de- ... ie-mobila/