plata online

Modalitați de plată, factură electronică
Avatar utilizator
daniela.elena.cucu1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 13 Noi 2020, 11:58

plata online

Mesajde daniela.elena.cucu1 » 13 Noi 2020, 12:05

Azi 13.11.2020 ora 11,50 am platit online facturi la enel,digi si cand am ajuns la telekom,surpriza ,nu reusesc sa platesc,la ultimul pas,astept si tot waitting imi spune,hello IT care l-ati externalizat ce face,cum sa vina clienti la voi la internet,daca nici sa va dam bani nu putem?
0 x

Avatar utilizator
eliot
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 16 Noi 2020, 11:42

Re: plata online

Mesajde eliot » 16 Noi 2020, 11:45

16.11.2020 ora 11.40, inca tot nu se poate plati factura online. Oare ce nota ar trebui sa dam la evaluarea site-ului myAccount Telekom?
0 x

Avatar utilizator
grigore.laurentiu1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 16 Noi 2020, 12:01

Re: plata online

Mesajde grigore.laurentiu1 » 16 Noi 2020, 12:04

de ce nu se poate face plata on line ,incerc de mai bine de o ora si nu mergr, care este situatia?
0 x

Avatar utilizator
serban.iosipescu1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 16 Noi 2020, 12:24

Re: plata online

Mesajde serban.iosipescu1 » 16 Noi 2020, 12:26

Nu functioneaza plata on-line si nu ai cui spune.
Nici macar cind e vorba sa incaseze bani nu sunt mai prietenosi!

Serban Iosipescu
0 x

Avatar utilizator
serban.iosipescu1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 16 Noi 2020, 12:24

Re: plata online

Mesajde serban.iosipescu1 » 16 Noi 2020, 12:27

Oare vede cineva postarile despre plata on-line sau le vedem numai noi?
0 x

Avatar utilizator
mdascalu20001
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 16 Noi 2020, 13:02

Re: plata online

Mesajde mdascalu20001 » 16 Noi 2020, 13:03

Buna ziua. Si eu incerc de dimineata sa fac plata facturii. Bataia de joc si ei tot trimit mesaje ca s-a emis factura.
0 x

Avatar utilizator
caranfildima1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 16 Noi 2020, 21:50

Re: plata online

Mesajde caranfildima1 » 16 Noi 2020, 21:52

eu ma chinui de doua zile speram ca va vedea cineva aceste mes
0 x

Avatar utilizator
Marian.P
Boboc
Boboc
Postări: 7
Membru din: 12 Sep 2020, 15:04

Re: plata online

Mesajde Marian.P » 22 Noi 2020, 13:59

Buna Ziua.
Cand sunt probleme cu aplicatia My Telekom, recomandat este sa platiti prin intermediul site-ului web, avand posibilitatea de a face acest lucru si de acolo.
Iar ca varianta de rezerva, cand online-ul iese din discutie, sa aveti imprimata o factura recenta, pe numele titularului, care sa contina elementele de identificare necesare efectuarii platii la orice magazin PayPoint si nu numai.
O factura mai veche, se scaneaza si identifica clientul, mentionati suma datorata si plata este efectuata, cu toate ca nu avem factura din luna curenta.
Succes!
0 x


Înapoi la “Facturi, plați și consum”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator