Pagina 1 din 1

Nu pot plati factura

Scris: 16 Noi 2020, 14:03
de culeadragos1
Buna ziua,
De aprox 24h incerc sa platesc factura online din My Account fara succes. Am trimis deja un mesaj prin formularul de contact, dar nu am primit niciun raspuns.

O zi buna!

Re: Nu pot plati factura

Scris: 16 Noi 2020, 14:19
de ing.cardasim1
De astazi dimineata incerc sa platesc factura dar din pacate nu reusesc.
O fi dat navala romanii la black friday si au blocat serverele.

Re: Nu pot plati factura

Scris: 22 Noi 2020, 14:10
de Marian.P
Marian.P scrie:Buna Ziua.
Cand sunt probleme cu aplicatia My Telekom, recomandat este sa platiti prin intermediul site-ului web, avand posibilitatea de a face acest lucru si de acolo.
Iar ca varianta de rezerva, cand online-ul iese din discutie, sa aveti imprimata o factura recenta, pe numele titularului, care sa contina elementele de identificare necesare efectuarii platii la orice magazin PayPoint si nu numai.
O factura mai veche, se scaneaza si identifica clientul, mentionati suma datorata si plata este efectuata, cu toate ca nu avem factura din luna curenta.Succes!


Eu asa procedez in cazul in care sunt probleme cu online-ul, avand aceasta varianta de rezerva taman pentru situatiile de acest gen.
O factura in format fizic in continuare ramane sfanta, sa poti efectua plata in caz de ceva.
Succes!