Pagina 1 din 1

Internet nefuncțional

Scris: 16 Apr 2019, 08:57
de serban57
Salut.
De câteva luni folosesc OpenDNS drept dns principal pe routerul hg658 v2. Aseară l-am dezactivat pentru a folosi din nou dns-ul Telekom. Dar de atunci internetul nu funcționează deloc. Am verificat toate cablurile (care sunt in regulă) și am resetat routerul. Acum nu mă pot loga cu userul și parola de la Telekom. Am incercat tot am putut și am știut să fac, dar nimic, nu da niciun semn că s-ar conecta. Va rog să mă ajutați. Mulțumesc anticipat!

Re: Internet nefuncțional

Scris: 17 Apr 2019, 00:44
de Silviu Stefan
Buna seara, Serban,
Dupa resetarea modemului de internet, acesta trebuie sa fie si reconfigurat din interfata lui (192.168.1.1).
Accesul in interfata se face pe baza datelor de autentificare. Numele de utilizator este "admin" iar parola este inscriptionata pe eticheta modemului de internet (atentie, caracterele sunt sensitive, trebuie scrise exact ca pe eticheta).

In urma accesari interfetei, trebuie sa alegeti categoria "HOME" si apoi optiunea "START WIZZARD".
Se alege “Connect with user account”, iar la username si password introduceti numele utilizatorului si parola pentru acces internet (datele de autentificare din contract).
Ulterior se va apasa butonul "Next", iar daca autentificarea se efectueaza cu success se va primi informarea "internet connected".

Am observat ca in urma cu o ora de a posta mesajul pe Forum, ati facut o solicitare de configurare a modemului in platforma self care Telekom. In urma reconfigurarii modemului de internet, linia dumneavoastra a devenit functionala. In cazul in care mai intampinati probleme, va indrum sa contactati centrul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura tehnica (3) - deranjamente internet.

O seara buna!