Pagina 1 din 1

Stalpi cazuti, internetul nu functioneaza

Scris: 21 Iun 2019, 17:15
de serban57
Sâmbătă 15 iunie 2019, ora 13:00: Internetul nu a mai funcționat, router-ul indicând lipsa conexiunii la linia DSL.
O ora mai târziu, depun sesizare în contul de MyAccount (numar ticket 79097472).
Luni 17 iunie, aprox ora 11:00: vine tehnicianul pentru a rezolva problema. Acesta descoperă că internetul nu funcționează în toată localitatea Secuia, Jud. Vaslui, fiind o problema la linia telefonică din localitățile Învecinate. În după-amiază aceleiași zi, sunt contactat de tehnician pentru a mă informa de această problema, și de a mă anunța că el nu poate să mă ajute cu nimic, urmând ca într-o zi, o echipa de intervenții să revolve problemele cablurilor.
De atunci nu am mai primit niciun răspuns, internetul încă nefuncțional, după aproape o săptămâna de la sesizare.
Acum nu știu ce să mai fac, răspunsul primit lăsându-mă cu un gust amar.
Înțeleg că în contract termenul maxim de rezolvare a deranjamentelor este de maxim 30 de zile, dar nu mi s-a întâmplat să aștept mai mult de 2 zile lucrătoare la niciun alt operator, în vederea soluționării problemelor tehnice.
Mă simt complet jignit de atitudinea voastră față de clienții din zona rurală, mai ales că de la aceștia încasați cei mai mulți bani, pe un internet de toată jenă de maxim 10mbps, că "lasă că țăranii sunt ***". Mă așteptăm la mai mult de la această companie, mai ales că la cârma ei este o multinațională cu un venit de 75,66 miliarde de euro.
Apropo, sper că acest interval în care sunt offline, să mi se scadă de la următoarea factură.

Re: Stalpi cazuti, internetul nu functioneaza

Scris: 21 Iun 2019, 18:25
de jmdragos20031
Si aici la Schitu Duca e la fel. După sesizări aproape zilnice timp de o luna mi se spune ca apare rezolvata sesizarea de acuma o luna si ma întreabă dacă vreau sa imi faca alta. Cum naiba apare rezolvata daca nu am net si telefon de doua luni???

Re: Stalpi cazuti, internetul nu functioneaza

Scris: 27 Iun 2019, 11:24
de serban57
Mda, deci pur și simplu nu ai cu cine. Se fac doua săptămâni peste 2 zile iar problema tot nu a fost rezolvată. De lunea trecută nu am mai intrat în contact cu niciun angajat Telekom. Pe forum adminul nu a mai intrat de aproape o lună, pe Forumul Softpedia și pe MyGarage nu este niciun helper, la email nu mi-a răspuns nimeni. De un an jumate nu am întârziat o zi cu plata, dar pentru a rezolva o problemă, tot clientul trebuie sa trimită mesaje pe toate căile de comunicații posibile. E bine că măcar bot-ul care cenzurează înjurăturile este activ.