Pagina 1 din 1

Cost suplimentar / activare FaceTime

Scris: 31 Mar 2021, 16:16
de mcalarasu1
De cateva zile ma zbat sa rezolv o problema si ma lovesc de un munte de incompetenta sau de nepasare: am schimbat telefonul, terminal nou nout, si ma trezesc cu cost suplimentar pentru ca telefonul incearca sa se conecteze la FaceTime si IMessage si trimite ceva sms-uri in background. Care sunt taxate!! Dar este ceva problema de retea pentru ca au trecut cateva zile si tot nu se conecteaza si tot trimite sms-uri care genereaza cost.
La relatii clienti dupa ce reusesti sa pacalesti porcaria aia de robot te intampina niste angajati care sunt expresia inocentei, habar nu au pe ce lume traiesc si ce fac acolo, nu au nicio solutie decat ( “pai sa va dezactivati FT si IM”) .
Asa ca ma chinui singur, scot cartela o bag intr-un android, ii setez centrul de mesaje, nu merge.
Pun cartela in alt IPhone, nou si acela, nu functioneaza
Reinstalez telefonul, nu merge
Pun cartela de la alt operator in telefon - functioneaza!!
Pun cartela prepay Telekom - nu functioneaza
Pun cartela abonament Telekom - nu functioneaza!
In tot timpul asta incerc sa fac sesizari ca nu sunt de acord sa platesc costul suplimentar, reprezentantii de la relatii clienti ma mint si spun ca au facut sesizare si ca “voi primi numarul ca sa o pot verifica” ....nimic.
Daca asa va purtati cu clientii ...rusine. Eu nu am de gand sa accept asa ceva pe banii mei si pe nervii mei!!!