Pagina 1 din 1

Cost suplimentar / activare FaceTime

Scris: 31 Mar 2021, 16:16
de mcalarasu1
De cateva zile ma zbat sa rezolv o problema si ma lovesc de un munte de incompetenta sau de nepasare: am schimbat telefonul, terminal nou nout, si ma trezesc cu cost suplimentar pentru ca telefonul incearca sa se conecteze la FaceTime si IMessage si trimite ceva sms-uri in background. Care sunt taxate!! Dar este ceva problema de retea pentru ca au trecut cateva zile si tot nu se conecteaza si tot trimite sms-uri care genereaza cost.
La relatii clienti dupa ce reusesti sa pacalesti porcaria aia de robot te intampina niste angajati care sunt expresia inocentei, habar nu au pe ce lume traiesc si ce fac acolo, nu au nicio solutie decat ( “pai sa va dezactivati FT si IM”) .
Asa ca ma chinui singur, scot cartela o bag intr-un android, ii setez centrul de mesaje, nu merge.
Pun cartela in alt IPhone, nou si acela, nu functioneaza
Reinstalez telefonul, nu merge
Pun cartela de la alt operator in telefon - functioneaza!!
Pun cartela prepay Telekom - nu functioneaza
Pun cartela abonament Telekom - nu functioneaza!
In tot timpul asta incerc sa fac sesizari ca nu sunt de acord sa platesc costul suplimentar, reprezentantii de la relatii clienti ma mint si spun ca au facut sesizare si ca “voi primi numarul ca sa o pot verifica” ....nimic.
Daca asa va purtati cu clientii ...rusine. Eu nu am de gand sa accept asa ceva pe banii mei si pe nervii mei!!!

Re: Cost suplimentar / activare FaceTime

Scris: 05 Aug 2021, 10:27
de alexandru.andrusevici1211
Salutări. FaceTime și IMessage sunt servicii taxabile prin prisma faptului că acestea trimit un sms internațional pentru activarea celor două servicii. De fiecare dată când vei schimba cartela sim sau vei pune alta, telefonul va încerca să trimită acel sms. Tariful lui variază în funcție de oferta de abonament sau tarifele pentru prepaid. Pentru a activa cele două servicii trebuie să verifici că nu există barări pentru transmiterea și recepționarea de apeluri și sms-uri internaționale, dar și centrul de mesaje să fie cel corespunzător, / +40766000510 / (dacă anterior ai folosit cartela într-un dispozitiv Android și ai trimis sms-uri nu ar trebui să fie probleme cu centrul de mesaje). Dacă îndeplinești toți pașii până aici, verifică în Configurări-Telefon-Numărul meu -(să fie introdus numărul de telefon corespunzător cartelei sim care este introdusă în telefon).
După finalizarea acestor pași vei avea active cele două servicii în baza numărului tău de telefon!
O zi frumoasă.