Problema mutare servicii

TV Interactiv, TV Satelit, TV Cablu Digital, Programe TV, echipamente TV, antene.
Avatar utilizator
blanyela1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 22 Dec 2017, 22:04

Problema mutare servicii

Mesajde blanyela1 » 22 Dec 2017, 22:29

Salutare. Scuze de off topic insa am o problema la care nu gasesc rezolvare. Pe numele soției mele am un abonament la TV+NET+MOBIL la o adresă de la care ne-am mutat recent. Am sunat la 1234 si am facut cerere sa mutăm serviciile de la o adresă la altă. Am discutat cu 4 operatori si am avut răspunsuri neconcludente care ma fac sa apelez la ANPC.
Operatorul nr.1 : ă spus că putem muta serviciile
însă vor scădea viteza la net iar tv v-a
deveni din digital in analogic.
Operator nr.2 : a spus că nu putem muta serviciile pe
motiv că nu există resurse la noua
adresa.
Operator nr.3 : a spus că putem muta serviciile doar
daca prelungim abonamentul pe încă
2 ani pe motiv că se schimba
tehnologia.
Operator nr.4 : a spus că nu putem muta serviciile
însă ne-a rugat sa mergem la un
magazin telekom sau la unul din
magazinele partenere Germanos sa le
explicăm situația si sa ne faca o oferta
de a schimba abonamentul din tv în
mobil.
Am ajuns la un magazin partener Germanos si ne-a spus sa sunam la call center căci ei stiu ce au de făcut.
Acum eu stau si ma gandesc cine spune adevarul si cine minte în toată povestea asta. Se pot muta serviciile de tv în abonament de mobil sau nu? As ruga un operator Telekom sa ma lămurească si pe mine care este adevarul.


Multumesc anticipat si astept raspuns.
0 x

Avatar utilizator
virus_in_file1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 24 Dec 2017, 23:11

Re: Problema mutare servicii

Mesajde virus_in_file1 » 24 Dec 2017, 23:18

Salut! Eu am făcut portare in Telekom. A trecut o luna de zile și nici în prezent nu sa portat Nr de tel. Am sunat de 10x și nimic. Am fost la magazinul unde am încheiat contractul...iar nimic...nici de serviciile lor nu pot beneficia de exp HBO tv etc....a rămas o singură soluție... trebuie să aștept ca să treacă sărbătorile și să fac un drum la opc
0 x

Avatar utilizator
blanyela1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 22 Dec 2017, 22:04

Re: Problema mutare servicii

Mesajde blanyela1 » 24 Dec 2017, 23:24

Si eu voi merge după sărbători sa rezolv această problemă la ANPC
1 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 778
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Problema mutare servicii

Mesajde Silviu Stefan » 24 Dec 2017, 23:57

blanyela1 scrie:Salutare. Scuze de off topic insa am o problema la care nu gasesc rezolvare. Pe numele soției mele am un abonament la TV+NET+MOBIL la o adresă de la care ne-am mutat recent. Am sunat la 1234 si am facut cerere sa mutăm serviciile de la o adresă la altă. Am discutat cu 4 operatori si am avut răspunsuri neconcludente care ma fac sa apelez la ANPC.
Operatorul nr.1 : ă spus că putem muta serviciile
însă vor scădea viteza la net iar tv v-a
deveni din digital in analogic.
Operator nr.2 : a spus că nu putem muta serviciile pe
motiv că nu există resurse la noua
adresa.
Operator nr.3 : a spus că putem muta serviciile doar
daca prelungim abonamentul pe încă
2 ani pe motiv că se schimba
tehnologia.
Operator nr.4 : a spus că nu putem muta serviciile
însă ne-a rugat sa mergem la un
magazin telekom sau la unul din
magazinele partenere Germanos sa le
explicăm situația si sa ne faca o oferta
de a schimba abonamentul din tv în
mobil.
Am ajuns la un magazin partener Germanos si ne-a spus sa sunam la call center căci ei stiu ce au de făcut.
Acum eu stau si ma gandesc cine spune adevarul si cine minte în toată povestea asta. Se pot muta serviciile de tv în abonament de mobil sau nu? As ruga un operator Telekom sa ma lămurească si pe mine care este adevarul.


Multumesc anticipat si astept raspuns.


Buna seara,
Mai intai de toate va rog sa verificati si dumneavoastra resursele tehnice pe adresa : http://www.telekom.ro/acoperire - se introduce locatia si se apasa pe butonul verificare.

La noua adresa trebuie sa aveti in principal aceleasi tipuri de servicii precum aveti si in actuala oferta. In cazul in care resursele tehnice nu corespund, serviciile se pot monta doar pe resursele disponibile in momentul actual la noua adresa, desigur, cu acceptul clientului.

Asadar, operatorul 1 v-a comunicat informatia corecta, ca se pot monta serviciile cu tehnologia existenta in cazul in care dumneavoastra sunteti de acord cu aceasta schimbare.
Operatorul nr. 2 a comunicat informatia partial, deoarece el a comunicat ca nu exista resurse la noua adresa, cu toate ca primul operator a spus ca sunt resurse de internet cu viteza mai mica si de cablu de televiziune analogica. Asadar, sunt resurse dar nu suficiente incat sa mutam corect abonamentul dvs. de la o locatie la alta, in forma in care este acum.

Deoarece nu exista resursele necesare sa mutam abonamentul asa cum este el, singura posibilitate este sa ma mutam serviciile pe alte tipuri de tehnologii. Iar din cate am inteles tehnologiile de la noua adresa sunt inferioare fata de ce ati utilizat dvs. pana acum. Pe aceasta situatie nu putem sa va facturam in continuare la fel ca si pana acum ci trebuie sa va facturam pe noile servicii (in cazul in care sunteti de acord)
Pentru a modifica serviciile, singura posibilitate este sa modificati abonamentul iar orice modificare de servicii fixe pe abonament prelungeste contractul pe 24 de luni. Lucruri pe care le-a comunicat si operatorul 3.

In final, puteti muta serviciile de la o adresa la alta. Cu acordul dvs. se pot instala serviciile pe resursele actuale la noua adresa, dar trebuie facuta si modificarea contractului pentru a plati valoarea corecta pe abonament, lucru in favoarea dumneavoastra.

Pentru alte informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
blanyela1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 22 Dec 2017, 22:04

Re: Problema mutare servicii

Mesajde blanyela1 » 25 Dec 2017, 09:48

Buna ziua domnule Silviu Ștefan. Din cate imi explicați dumneavoastra prin schimbarea tehnologiei ma obligați practic sa prelungesc abonamentul cu 24 luni. Dar eu va adresez o altă întrebare si sper sa imi dati un raspuns clar. Eu stau cu chirie la adresa respectivă. Dacă peste 6 luni plec la altă adresă si trebuie sa schimbi iar tehnologia sau de cate ori ma mut in alta parte si v-a fi necesar schimbarea tehnologiei voi prelungi abonamentul de fiecare dată pe 24 luni?
Eu nu vreau sa prelungesc abonamentul pentru că nu mi se pare corect.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 778
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Problema mutare servicii

Mesajde Silviu Stefan » 25 Dec 2017, 21:26

Buna seara blanyela1,
Nu va obliga nimeni sa prelungiti abonamentul pe 24 de luni, este alegerea dumneavoastra, noi doar va comunicam posibilitatile.

Daca stati in chirie la adresa respectiva, se completeaza cel mai probabil o declaratie ce dovedeste ca locuiti la adresa comunicata si se reface contractul de furnizare servicii, repet, cu acordul dumneavoastra.

In cazul in care peste o anumita perioada de timp va mutati la alta adresa, din nou se proceseaza cererea de mutare a serviciilor cu departamentul comercial. Se verifica resursele tehnice disponibile, iar in cazul in care este necesara din nou schimbarea tehnologiei, atunci se reface contractul de furnizare servicii.
De ce? Deoarece nu puteti sa platiti pe factura un serviciu si sa utilizati un alt serviciu. Telekom trebuie sa emita o factura pe baza serviciilor utilizate, iar serviciile utilizate trebuie sa coreleze cu cele contractate.
De altfel nu se pot face modificari contractuale fara a modifica si perioada contractuala. De ce ? Pentru ca este un act aditional adaugat la un contract, si orice act aditional are un termen de valabilitate. In cazul nostru 24 de luni.

Pentru alte informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj sau sa contactati serviciul de relatii cu clientii.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
paul.cazaban1
Curios
Curios
Postări: 49
Membru din: 19 Mai 2017, 03:15
Localitate: Bucuresti

Re: Problema mutare servicii

Mesajde paul.cazaban1 » 12 Ian 2018, 14:02

Nu prea inteleg chestia asta dle stefan! Eu de pilda vroiam sa trec de la tv m la tv l si sunt obligat sa prelungesc cu inca 2 ani pt cateva canale; mi se pare aiurea. Sau vroiam sa primesc 100 min de telefonie ( am voce zero acum ) si tot asa trwbuiw prelungit ?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 778
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Problema mutare servicii

Mesajde Silviu Stefan » 12 Ian 2018, 19:50

paul.cazaban1 scrie:Nu prea inteleg chestia asta dle stefan! Eu de pilda vroiam sa trec de la tv m la tv l si sunt obligat sa prelungesc cu inca 2 ani pt cateva canale; mi se pare aiurea. Sau vroiam sa primesc 100 min de telefonie ( am voce zero acum ) si tot asa trwbuiw prelungit ?


De fiecare data cand se face o modificare contractuala, modificarea trebuie sa aiba un termen de valabilitate. Aceasta schimbare aduce respectarea unor termeni si conditii din partea ambelor parti (companie si beneficiar). In cazul nostru, orice modificare contractuala se face pe decursul a 12/24 de luni de la data modificarii, cu contract nou sau cu act aditional contractului actual, in functie de modificare si de oferta.

Daca dumneavoastra aveti tv mediu si doriti sa achizitionati tv cu maximul de canale, asta presupune modificarea termenilor contractuali (valabilitate, pret, tehnologie, echipamente, termeni si conditii, garantie s.a.m.d).

Pare un lucru neplacut, dar eu personal il consider corect.
Ramane la atitudinea dvs. modul in care vizualizati situatia.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
paul.cazaban1
Curios
Curios
Postări: 49
Membru din: 19 Mai 2017, 03:15
Localitate: Bucuresti

Re: Problema mutare servicii

Mesajde paul.cazaban1 » 15 Ian 2018, 09:00

Nu vad de ce ar trebui sa prelungesc cu 24 luni ( 12 ar mai merge ). Conditiile tehnice sunt aceleasi! Dar la ce probleme tehnice aveti in continuu aproape, nu m-as hazarda la o prelungire contractuala pt a ma enerva cateva luni in plus ( ma refeream daca n-ati inteles la ultima " cadere " nationala a iptvului (...
0 x


Înapoi la “Televiziune”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator