Suport telefonic "super"

TV Interactiv, TV Satelit, TV Cablu Digital, Programe TV, echipamente TV, antene.
Avatar utilizator
alexandru.moise871
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Sep 2018, 21:32

Suport telefonic "super"

Mesajde alexandru.moise871 » 12 Sep 2018, 21:54

Salut,

Am sunat azi la support-ul telefonic si am avut o experianta cam urata pe care o sa o detaliez mai jos:

1- daca imi bag CNP-ul in sistemul IVR si sun la suport tehnic nu ar mai trebui sa verific cu alte date daca sunt titularul pentru ca nu fac modificari pe contract, am o problema tehnica.

2- consultantul cu care am vorbit a pornit direct de la ideea ca sunt *** si sun degeaba, prin fraza "cum domn'le merge internetul si nu merge televizorul?" si da, chiar asta se intampla apoi a continuat cu "si adica azi dimineata mergea?", da chiar mergea, dar daca acum sun inseamna ca acum nu mai merge.

3- mi s-a spus ca nu exista access la echipamente si daca am scos TV-Box-ul din priza si l-am bagat cam aia e, trebuie sa vina echipa. :D Am spus ca am mai sunat si a fost acceess pe echipament moment in care consultantul si-a schimbat povestea si mi-a zis ca daca e becul rosu palpaie ..aia e...sa vina echipa. Totusi i-am zis ca poate sa imi zica eroarea de pe switch sau de pe router pentru ca mai multi vecini avem aceasta problema cu TV-ul, dar fara rezultat. Sa nu imi spuneti ca nu puteti da un ping un tracert sau orice altceva sa imi spuna daca e vorba de echipamentul meu sau daca e un fiber cut.

4- in definitiv nu m-am mai certat cu operatorul si a fost programata echipa peste 2 zile ceea ce e ok, sa zicem, dar daca stau acasa pentru un fiber cut sau un switch ars o sa ma enervez foarte tare.

Nota pentru consultant e 0 pentru ca am avut raspunsuri 0 si solutii zero si singura fraza cu care am ramas e sa vina echipa!!

Echipa nationala :ugeek: :ugeek:

Cheers!!

Alex
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1204
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Suport telefonic "super"

Mesajde Silviu Stefan » 16 Sep 2018, 13:13

Buna ziua,
Daca ledul PON/Loss este de culoare rosie inseamna ca nu vine semnal pe fibra optica pana la dumneavoastra in ONT (in locuinta), iar operatorul nu poate da ping/trace pe o linie fara semnal (el avand acces la verificare doar intre "switch" si dumneavoastra).

Este posibil ca ODB-ul / switch-ul sau alt echipament de legatura/distributie sa fie defect, caz in care operatorul este nevoit sa trimita o echipa tehnica pentru identificarea problemei si gasirea unei solutii.
Daca situatia este cunoscuta atunci operatorul informeaza clientii de situatie si ofera un timp estimat de remediere al problemei.

Este posibil ca firul optic ce vine pana la client sa fie defect.
Este posibil ca ONT-ul (modem-ul) din locuinta sa fie defect.

In mare parte din situatii trebuie sa intervina echipa tehnica sa verifice problema (in cazul in care situatia nu este cunoscuta).
Este necesar sa fie clientul la locatie deoarece este posibil sa se intervina si in locuinta acestuia pentru verificarea echipamentului si a serviciilor furnizate.

Ne pare rau pentru neplacerile cauzate, speram ca situatia sa se fi rezolvat in timp util, de atlfel speram sa fie o solutie de durata.
O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Televiziune”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator