Cabluri coaxiale

TV Interactiv, TV Satelit, TV Cablu Digital, Programe TV, echipamente TV, antene.
Avatar utilizator
radu.burlacu1
Boboc
Boboc
Postări: 13
Membru din: 06 Oct 2016, 06:37

Cabluri coaxiale

Mesajde radu.burlacu1 » 10 Sep 2018, 20:38

Buna seara
va rog a schimba cablurile coaxiale ce vin de la antena catre receptoare sint casante mai ales in partea cate sta sub cerul liber expuse la intemperii, sint instalate de mai bine de 12 ani , pe alocuri a ramas doar partea din sarma , din cauza lor se vede sacadat sau deloc uneori cind bate vantul, colegii dumneavoastra au schumbat lnb dar nu este suficient la fel se vede ca si inainte de schimbare
0 x

Tag-uri:

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Cabluri coaxiale

Mesajde Silviu Stefan » 12 Sep 2018, 13:29

Buna ziua,
In acest caz, contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura tehnica - deranjamente televiziune si precizati operatorului situatia intampinata.

Se va retrimite o echipa tehnica pentru schimbarea cablurilor deteriorate din cauza carora intampinati aceste probleme.

O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
radu.burlacu1
Boboc
Boboc
Postări: 13
Membru din: 06 Oct 2016, 06:37

Re: Cabluri coaxiale

Mesajde radu.burlacu1 » 13 Sep 2018, 21:15

buna seara ,
va rog a va revizui atitudinea catre clienti si colaboratorii dumneavoastra din teren ,nu sintem crezuti nici no isi nici colaboratorii care vin la interventii, va aparati din neputinta sau reavointa , uitati aici ca nu sint singurul care reclama ca prot hd se vede sacadat :
https://forum.softpedia.com/topic/13106 ... _st__29412
nu este de la dereglare antena ca a scos maxim , nu este de la cablu cum am crezut initial , este de la telekom de la retransmisie .
colaboratori dumneavostra fac tot ce este posibil omenesc sa fie bine bine pentru clientul final , dar telekom din pacate nu ...
va rog a remedia problema caci este in curtea dumneavoastra acum
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Cabluri coaxiale

Mesajde Silviu Stefan » 16 Sep 2018, 13:21

Buna ziua,
Daca intervine echipa tehnica si constata ca starea echipamentului se afla in optima functionare (lnb fara probleme (schimbat), antena orientata corect, cabluri si mufe bine legate, testat si cu alt stb, mutare antena in alta pozitie) si tot nu functioneaza bine serviciul de televiziune prin satelit, atunci, el are obligatia sa noteze pe bonul de deranjament situatia astfel incat tichetul sa ajunga cate departamentul de transmisie.

Ulterior situatia se verifica mai amanuntit din partea Telekom precum ati spus si dumneavoastra.

P.s: daca problema ar fi fost de la transmisie atunci ar fi fost pentru toti clientii. Nu spun ca tehnicianul nu a verificat situatia ci spun ca daca ar fi fost probleme de la transmisie, acesta ar fi constatat acest lucru si ne-ar fi anuntat.
O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
radu.burlacu1
Boboc
Boboc
Postări: 13
Membru din: 06 Oct 2016, 06:37

Re: Cabluri coaxiale

Mesajde radu.burlacu1 » 16 Sep 2018, 18:12

Buna ziua ,
Va multumesc pentru raspuns , va rog sa nu ma luati in nume re rau dar nu sint singur care se plange de acesta problema , vezi forumul la care am pus scurtatura de mai sus ,
Va rog a verifica la dumneavoastra inca o data aceste aspecte pentru a le remedia .
Va doresc o seara placuta
0 x


Înapoi la “Televiziune”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator