Nerespectare contract

TV Interactiv, TV Satelit, TV Cablu Digital, Programe TV, echipamente TV, antene.
Avatar utilizator
sturzu_carmen1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 09 Oct 2018, 17:13

Nerespectare contract

Mesajde sturzu_carmen1 » 09 Oct 2018, 19:15

Buna ziua
La inceputul lunii august am fost sunat de catre un reprezentant al Telekom care mi-a propus prelungirea contractului care tocmai expirase. Datorita faptului ca sunt un client foarte vechi, dupa cum spunea respectivul, urma sa primesc gratis, pe langa posturile TV deja existente, o cartela reincarcabila in valoare de 5 euro si un telefon fix portabil. Mentionez ca numarul meu de telefon este 0213501562 si semnalul TV vine prin cablul telefonului. Mai mult decat atat, in loc de 85 lei cat plateam inainte, urma sa platesc suma de doar 64 lei cu tot cu TVA ptr. abonamentul telefonului fix, televiziune si cartela pre-pay. Am primit cartela prin curier, insa telefonul fix portabil nu, sperand ca-l voi primi ulterior. In Septembrie am primit factura ptr. august in valoare de 64 lei, exact cat mi-a spus si reprezentantul Telekom ca voi plati de la acel moment in continuare. In octombrie am primit factura pentru septembrie, insa cu suma de 74 de lei(cu 10 lei mai mult decat imi comunicase reprezentantul Telekom), nu am primit nici acel telefon fix portabil si am mai si constatat ca mi-au fost scoase din grila de programe posturile Telekom 1, Telekom2 si Look TV.
Bineinteles ca am sunat la departamentul comercial(contracte) unde domnul operator imi spune ca programele le pot introduce la cererea mea, dar cu un cost suplimentar de 1 euro cu tot cu TVA. Ii povestesc ca eu mi-am dat acceptul pentru prelungirea contractului pentru pachetul de programe existent la data cand am fost sunat(inclusiv Telekom 1, Telekom2 si Look TV) si ca ar fi trebuit sa platesc lunar doar 64 lei si nu 74 lei cum a venit ultima factura. Imi spune ca in sistem figurez cu contract prelungit pe 2 ani incepand cu aug.2018, ca figurez ca as fi semnat contractul si ca abonamentul va fi de 74 de lei plus eventualul euro daca vreau pachetul sport. Deasemenea imi spune ca Telekomul imi da vreo 80 de programe si ca daca au scos cele trei de sport au bagat altele, astfel ca numarul de programe din contract se respecta. Ii spun ca nu am semnat(fizic) niciun contract si ca doresc rezilierea acestuia deoarece am fost nedreptatit si pacalit, iar dansul imi spune ca am semnat contractul cand am primit prin curier cartela reincarcabila, ca acel curier era de fapt un reprezentant Telekom care mi-ar fi inmanat un exemplar din noul contract si ca daca reziliez voi plati daune si penalitati pentru nerespectarea contractului. Mai mult decat atat, imi spune era imposibil ca operatorul care m-a sunat pentru noua oferta sa-mi comunice pretul de 64 lei.

Din cate stiu aceste convorbiri sunt inregistrate si doar asa pot dovedi ca ce spun eu este adevarat, iar despre partea cu contractul deja semnat de catre mine va spun ca nu am semnat nimic in acest sens, nu am niciun exemplar si da, am semnat un fel de confirmare de primire cand am primit cartela pre-pay, insa nu vreun contract. Mentionez ca am fost sunat pentru noua oferta undeva prin luna iulie

In acest caz va rog sa-mi spuneti cum procedez mai departe.
Multumesc, astept un raspuns cat mai curand!
1 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1258
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Nerespectare contract

Mesajde Silviu Stefan » 10 Oct 2018, 02:45

Buna dimineata,
Va indrum sa recontactati departamentul commercial din centrul de relatii cu clientii, la numarul 0766 12 1234 - ramura (1) contracte, si sa solicitati operatorului sa deschida o sesizare/reclamatie pentru verificarea pretului abonamentului comunicat de agent in momentul in care v-a prezentat si acceptat oferta.
Puteti sa trimiteti solicitarea si prin email la sesizari@telekom.ro sau prin formularul de contact https://www.telekom.ro/contact/.

In urma sesizarii dvs. se vor asculta apelurile, se va verifica suma ofertei comunicata de agent la momentul apelului iar ulterior veti primi si un raspuns cu privire la situatia anuntata.

Grila de canale se poate modifica pe perioada contractului dar trebuie sa se respecte numarul de canale minim stipulat in contract.
Pentru mai multe informatii nu ezitati sa raspundeti la acest mesaj.

O dimineata placuta!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Televiziune”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator