Semnalul "cade" periodic la TV digitala

TV Interactiv, TV Satelit, TV Cablu Digital, Programe TV, echipamente TV, antene.
Avatar utilizator
gica26641
Boboc
Boboc
Postări: 11
Membru din: 10 Aug 2018, 14:57

Re: Semnalul "cade" periodic la TV digitala

Mesajde gica26641 » 03 Dec 2018, 19:23

Buna seara
Se pare ca dumneavoastra luati salariul odata pe luna deoarece din 18 nov. nu ati mai intrat sau nu vreti samai raspundeti.
Joi 29 oct. am facut sesizare pentru net. si acum jumat de ora au fost si au scimbat gpon-ul pentru a 6-sea oara nu se scimba nimic in raspunsul serviciilor date de Telekom,ce e de facut,ca tot *** functioneaza?

O seara buna in continuare

PS Apropo asteptati sa va luati salariul si dupa aceea sa mai dati un raspuns? Si inca ceva aceleasi intreruperi de semnal sunt si pe Tv. si pe Net. dar din cauze diferite si din aceasi comportare a firmei Telekom de buldozer de ne oprit cand e vorba sa ia banu de la client si sa nu faca nimic pentru inbunatatirea serviciilor,probabil ca 4 abonamente de tel. mobil si doua de servicii fixe pe care in 2-ua saptamani le va pierde nu inseamna nimic in economia firmei.

Inca odata o seara buna,
0 x

Avatar utilizator
petran.marius1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 03 Dec 2018, 19:53

Re: Semnalul "cade" periodic la TV digitala

Mesajde petran.marius1 » 03 Dec 2018, 20:02

Sunteti o companie de tot rahatu' . Va bazati pe faptul cel mai mult , ca in anumite zone din tara , detineti monopol cu TV si cu Internet , cand de fapt aveti si furnizati niste servicii de tot rahatul si la niste preturi foare mari . O sa " va recomand " cu mare caldura tuturor cunoscutiilor si prietenilor mei . De semnal nici nu mai vorbim , cum bate un pic sau adie vantul , apare pe ecran mesajul prin care ne anunta ca receverul nu mai receptioneaza semnal . In conculuzie nu va meritati clientii , va bateti joc de ei se de banii lor . Sa va fie rusine !
0 x

Avatar utilizator
gica26641
Boboc
Boboc
Postări: 11
Membru din: 10 Aug 2018, 14:57

Re: Semnalul "cade" periodic la TV digitala

Mesajde gica26641 » 03 Dec 2018, 20:36

Buna seara

Deoarece o saptamana nu a mai finctionat bine si Netu. am facut sesizare si pe Net. nu numai pe Tv.,si ce credeti? Au venit dupa 4{patru} zile si eveniment au schimbat si al 5-elea sau al 6-elea GPON si eveniment, tot ca si pana acum functioneaza.
Cu respect ma retrag.Se pare ca Telekom nu are nevoie de clienti(bani) merge inainte ca Buldozerul nu conteaza sesizarile clientilor care cotizeaza la binele companiei.Desi cauzele din care nu functioneaza bine cele 3(trei) servicii si cele 6(sase) abonamente pe care le am la Telekom,sunt diferite ma vad nevoit ca in aproximativ 2(doua) saptamani sa caut alt furnizor (furnizori) de servicii.

O seara buna

PS. De ce nu mai raspundeti de aproape 3(trei) saptamani nu v-ati luat salariul? Nici nu ve-ti mai lua in ritmul si cu atitudinea asta.

Inca o data , o seara buna in continuare.
0 x

Avatar utilizator
robert.bobyy
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 28 Feb 2017, 10:51
Localitate: Bucuresti

Re: Semnalul "cade" periodic la TV digitala

Mesajde robert.bobyy » 05 Dec 2018, 16:41

Buna ziua

Am si eu aceasta problema de mai bine de 6 luni , in prezent astept sa se termine perioada de obligativitate contractuala si sa scap de bataia de joc care o fac.

Totul a culminat anul acesta cand m-au trimis pe Magheru sa imi inlocuiasca STB-ul (pt ca omul de pe teren nu avea ), de acolo m-au trimis la Dorobanti sub motiv ca nu e treaba lor ( totul zis in ras si batjocura de parca cerseam ceva nu plateam).

Cand am ajuns in locatia din Dorobanti m-am dus la o fatuca ce vorbea la telefon cu prietenul ei si am asteptat sa termine sa imi rezolv si eu problema. Nu a contat ca eram ( ma refer la persoana care cum intri are biroul cel mai din spate) acolo si pe deasupra si cu un copil de 6 ani dupa mine , mi-a zis plina de rastire ca a terminat programul si gata. Frumos nu am ce zice.

Am inteles de la un alt "baiat de treaba" tot vorbind de sus ca eu doar eram la cerseala nu imi plateam lunar factura, ca trebuia cel de pe teren sa imi schimbe STB-ul si ca nu trebuia sa ma deplasez.

Ok nu neg acest lucru dar, cei cu care am vorbit la telefon zeci de minute nu stiau asta? Sau angajatii Telekom nu au decat placerea de a face cat mai mult rau clientilor?

Prin urmare vreau si eu sa vad acel contract (e ok si un format electronic pe adresa de mail robert.bobyy77@gmail.com) semnat de mana mea din care sa reiasa cat mai am de suportat batjocura ce o faceti cu mine si daca reziliez azi cat mai am de platit conform legii sau acelui contract pe care il invocati ca l-am semnat.
In alta ordine de idei, acea zi in care o sa va zic cu multa bucurie "PA" tot o sa vina e doar o idee de timp. Nu trec peste astfel de comportamente insemnand : zeci de minute la telefon unde angajatii dumneavoastra imi radeau in nas ca nu am ce sa fac decat sa raman pana la sfarsit, sa imi tot schimbati STB-ul care o sa mearga bine 1 saptamana sau 2 dupa care continui cum era si inainte si este descris si de altii, ma mintiti ca data de obligativitate este ba noiembrie 2017 ba februarie la anu cine o mai sti cand e dar sunteti obligati sa imi comunicati in scris cat mai am de suportat . Puteti sa trimiteti zeci de echipe , nu ma deranjeaza sa vorbesc cu ei sunt chiar de treaba incearca sa ma ajute numai ca doar schimband STB-ul nu se v-a rezolva nimic ci doar o sa va luati reclamatii pana se termina perioada de obligativitate contractuala. Voi decideti cum sa fie .

Atat am de spus si astept doar in scris raspunsul dumneavoastra.

o seara buna

Robert Mihai
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1365
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Semnalul "cade" periodic la TV digitala

Mesajde Silviu Stefan » 10 Dec 2018, 18:18

gica26641 scrie:Buna seara

Deoarece o saptamana nu a mai finctionat bine si Netu. am facut sesizare si pe Net. nu numai pe Tv.,si ce credeti? Au venit dupa 4{patru} zile si eveniment au schimbat si al 5-elea sau al 6-elea GPON si eveniment, tot ca si pana acum functioneaza.
Cu respect ma retrag.Se pare ca Telekom nu are nevoie de clienti(bani) merge inainte ca Buldozerul nu conteaza sesizarile clientilor care cotizeaza la binele companiei.Desi cauzele din care nu functioneaza bine cele 3(trei) servicii si cele 6(sase) abonamente pe care le am la Telekom,sunt diferite ma vad nevoit ca in aproximativ 2(doua) saptamani sa caut alt furnizor (furnizori) de servicii.

O seara buna

PS. De ce nu mai raspundeti de aproape 3(trei) saptamani nu v-ati luat salariul? Nici nu ve-ti mai lua in ritmul si cu atitudinea asta.

Inca o data , o seara buna in continuare.



Buna seara,
Situatia dvs. se afla in atentia departamentului tehnic de specialitate din dispeceratul judetean din Bucuresti.
Sesizarea cu nr. 75934455 deschisa din 04.12.2018 este inca in curs de verificari suplimentare. In urma interventiei echipei tehnice din data de 05.12.2018, s-a constatat o defectiune in cadrul unui echipament de transmisie semnal. Actual, tichetul de infrastructura este in curs de remediere. De indata ce situatia va fi rezolvata, veti primi o informare prin sms telefonic la numarul de contact notat in cadrul bonului de deranjament.

Pentru informatii suplimentare, va indrum sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - departamentul tehnic.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
radbt
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 04 Apr 2018, 17:44

Re: Semnalul "cade" periodic la TV digitala

Mesajde radbt » 12 Dec 2018, 11:16

Buna ziua, am avut si eu o problema asemanatoare, exact dupa ce s-a pus fibra optica in localitatea mea si se faceau foare multe instalari. La un moment dat a scazut semnalul la 20%.
Am avut noroc sa vina un tehnician care stia despre ce este vorba, pentru ca mai trecuse prin asta.
A mai trebuit adaugat un OLT in Head End.
Un OLT suporta un anumit numar de abonati si cel care era destinat localitatii mele era aproape plin. Au reusit sa adauge inca unul in aceeasi zi si s-a rezolvat problema.

Insa acum intampin alte probleme cu semnalul tv. La un anumit interval de timp imi apar blocaje pe sunet si imagine, asta se intampla la aproximativ doua minute seara si mai rar dimineata, iar in timpul zilei deloc. Au fost si tehnicienii sa vada, dar bineinteles ca in intervalul orar in care nu apar aceste probleme. Pe forumuri am citit ca sunt mai multi abonati care se conrunta cu aceste probleme. Sper sa gasiti o rezolvare si sa nu ne amagiti ca totul este OK in sistem.
Va multumesc!
1 x


Înapoi la “Televiziune”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator