Viteza extraordinar de mica pentru secolul asta. Ce pot face?

Internet fix, abonamente, opțiuni, aplicația FON, configurări routere Wi-Fi.
Avatar utilizator
djboilot_911
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 09 Oct 2017, 20:04

Viteza extraordinar de mica pentru secolul asta. Ce pot face?

Mesajde djboilot_911 » 09 Oct 2017, 20:07

Va salut.

Am probleme pe partea de download si upload . Mai exact nu merge internetul cu mai mult de 1 mb pe secunda sub nici o forma . Am abonament L , si viteza e jalnica . Ce e de facut?
0 x

Avatar utilizator
liviu_francu20031
Curios
Curios
Postări: 37
Membru din: 14 Aug 2017, 12:12

Re: Viteza extraordinar de mica pentru secolul asta. Ce pot face?

Mesajde liviu_francu20031 » 12 Oct 2017, 11:36

reziliere
0 x

Avatar utilizator
Alexandra
Moderator
Moderator
Postări: 128
Membru din: 21 Aug 2017, 12:42

Re: Viteza extraordinar de mica pentru secolul asta. Ce pot face?

Mesajde Alexandra » 12 Oct 2017, 11:45

djboilot_911 scrie:Va salut.

Am probleme pe partea de download si upload . Mai exact nu merge internetul cu mai mult de 1 mb pe secunda sub nici o forma . Am abonament L , si viteza e jalnica . Ce e de facut?


Salutare,

In contul tau de MyAccount, in pagina Servicii MyAccount (din sectiunea Administrare cont) gasesti serviciul MyRepair: https://www.telekom.ro/myaccount/admini ... my-repair/

Te invit sa-l testezi cu aceasta ocazie, pentru a identifica problema si a trimite direct o sezizare in cazul in care serviciul nu functioneaza corespunzator.

Spune-mi ce rezultate ai.

O zi frumoasa,
Alexandra
0 x

Avatar utilizator
zerocool.marius1
Curios
Curios
Postări: 52
Membru din: 21 Oct 2016, 14:50

Re: Viteza extraordinar de mica pentru secolul asta. Ce pot face?

Mesajde zerocool.marius1 » 16 Oct 2017, 13:52

Serviciul my repair e degeaba acolo. Nu te ajuta cu absolut nimic. Nu cred ca in 2017 este nevoie de un soft automat sa iti zica sa scoti cablul, sa dai reboot la router, etc... =]]
Diagnosticare retea exista si in Windows implementat.

Mai bine ar verifica sa nu aibe cablul intepat undeva sau sa se verifice in modemul central sa nu fie limitare de viteza fix pe culoarul lui de tablou.. am mai patit asta
0 x

Avatar utilizator
quality.oil.romania1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 22 Oct 2017, 21:49

Re: Viteza extraordinar de mica pentru secolul asta. Ce pot face?

Mesajde quality.oil.romania1 » 22 Oct 2017, 21:51

abonament cu 296.39 lei pe luna si la speet test am 5mB la down si 0.48 la up . Pe bune ???? in 2017 ? In Romania ?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Viteza extraordinar de mica pentru secolul asta. Ce pot face?

Mesajde Silviu Stefan » 25 Oct 2017, 00:29

Buna djboilot_911,

In cazul in care intampini o viteza scazuta la internet iti recomand urmatoarele verificari :

Scoate modemul din priza pentru cateva momente timp in care decuplezi cablul de internet introdus in mufa DSL si il reconectezi. Porneste modemul si asteapta pana când se vor stabiliza toate ledurile in stare normala de functionare.

Cupleaza cablul de retea (cablul galben) primit in pachetul Telekom la un calculator sau laptop cu legatura in mufa LAN 1 sau LAN 2 a modemului de internet.

Intra pe site-ul de verificare a vitezei : www.netograf.ro, fara sa ai nici-o activitate pe dispozitiv in momentul respectiv. ( exemplu sa descarci un fisier pe torrent sau alte aplicatii )
Apasa pe butonul de testare a vitezei, selecteaza la tipul ofertei "Pachet L" (pachet larg - mare), [ la întrebarea "rulezi testul pe conexiune WI-FI? " apasa pe nu ] efectueaza testul si noteaza rezultatele.
Viteza de download este viteza de descarcare (de primire a pachetelor de trafic) ce trebuie sa fie cel putin 60% in comparatie cu ce este scris in abonament (contract) / informatie pe care o poti obtine in apel catre departamentul de Deranjamente - Internet Fix.
In cazul in care viteza este mai mica de 60% se va deschide un bon de sesizare in departametul de deranjamente cu privire la situatia semnalata iar operatorul Telekom va remedia deranjamentul in termenul contractual de 72h. Timp in care trebuie sa aduca serviciul de internet la parametrii optimi de functionare.

Netograf este programul celor de la ANCOM ( Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii ), pentru a nu exista suspiciuni ca operatorul inseala clientul cu privire la afisarea valorii reale.

In cazul in care operatorul demonstreaza ca viteza este in parametrii optimi de functionare se va recomanda catre client sa isi verifice dispozitivul pe care il utilizeaza (sistem de operare, placa de retea a dispozitivului si viteza suportata de aceasta, performanta dispozitivului per total).

O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Internet fix”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator