Reinoire abonament fara semnatura mea

Abonamente, voce mobilă, extraopțiuni, migrare cartelă-abonament, Roaming, servicii, reînnoire.
Avatar utilizator
laur810012
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 30 Ian 2018, 19:06

Reinoire abonament fara semnatura mea

Mesajde laur810012 » 30 Ian 2018, 19:11

Buna seara

Am sunat miercuri 24 ianuarie am ales abonament si tel la prelungire totul a fost ok.azi am sunat la 1234 ca sa intreb ce se intampla de ce nu a venit telefonul si contractul, a raspuns o doamna spunand ca la ei apare ca mi-a fost livrat mai mult mi-a prelungit si perioada contractuala. Cum este posibil sa imi reinoiti abonamentul fara semnatura mea si sa imi apara ca ati livrat telefonul?
1 x

Avatar utilizator
marcuseugencristian1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 22 Feb 2017, 12:07

Re: Reinoire abonament fara semnatura mea

Mesajde marcuseugencristian1 » 12 Feb 2018, 18:18

Buna seara
Si eu am aceeasi problema, pe data de 31.01.2018 din my cont mi-am facut prelungire de abonament cu comanda de telefon. De atunci nu se mai stie nimic de telefon iar la abonament apare ca fiind instalat din nou nu fiind prelungire de abonament dat fiind faptul ca la prelungire de abonament trebuia sa am o reducere de 2 euro pe urmatoarele 24 de luni. Am sunat la 1234 dar nu stiu absolut nimic ce se intampla.
1 x

Avatar utilizator
mariana.341
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 13 Feb 2018, 23:26
Localitate: bucuresti

Re: Reinoire abonament fara semnatura mea

Mesajde mariana.341 » 13 Feb 2018, 23:37

Buna seara. ca si ceilalti utilizatori de "serviciile" Telekom, si eu am fost in aceeasi situatie prin prelungire abonament+telefon facut prin apel telefonic. curierul a venit intr-o zi cand eram la serviciu, fara sa fiu anuntata ca o sa vina comanda dinainte. i-am spus sa vina a doua zi si acesta nici nu a mai venit dar nici nu a mai sunat. m-am trezit cu abonament de 12 euro in schimb si fara telefon (dar pe factura trebuie sa-l platesc). pana in prezent am 5 reclamati prin telefon, 1 la reprezenta (nu dealer) si 1 prin mail. nici un rezultat. azi a venit a doua factura si nici un raspuns clar. prin telefon si scris s-a cerut rezilierea contractului tinand cont ca nu am semnat nimic si nu am primit nimic. feriti-va de firma de curierat DPD, care am citit pe mai multe site-uri ca e firma neserioasa de curierat. si in cazul meu apare ca a fost livrat telefonul. deci curierul de la DPD sau chiar in departamentul de livrari de la telekom se fac falsuri in acte. si prostii sa plateasca? nu. ii dau in judecata ca asa merita
0 x

Avatar utilizator
ionelab71
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 15 Feb 2018, 10:53

Re: Reinoire abonament fara semnatura mea

Mesajde ionelab71 » 21 Feb 2018, 13:03

Cum pot face sa migrez de la abonament la cartela?am trimis o cerere pe email,dar nu am primit nici un răspuns.contractul a încetat pe 15 februarie!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Reinoire abonament fara semnatura mea

Mesajde Silviu Stefan » 21 Feb 2018, 23:23

ionelab71 scrie:Cum pot face sa migrez de la abonament la cartela?am trimis o cerere pe email,dar nu am primit nici un răspuns.contractul a încetat pe 15 februarie!


Buna seara,
Se trimite o cerere de desfiintare a abonamentului, cu mentiunea ca doriti ca acesta sa fie trecut la cartela preplatita (prepaid), la adresa : rezilieri@telekom.ro

Cererea va fi preluata de catre un operator Telekom, inregistrata ulterior in sistem si in cel mai scurt timp rezolvata.

Inainte de a mai trimite un email catre noi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala si sa intrebati daca s-a primit actuala cerere.

Daca s-a primit, reverificati informatiile cu operatorul, astfel incat ele sa fie corecte. Daca nu s-a primit, trimiteti dvs. email la adresa comunicata cu datele specificate.

O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
ioansolomon241
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 13 Feb 2018, 13:34

Re: Reinoire abonament fara semnatura mea

Mesajde ioansolomon241 » 23 Feb 2018, 13:23

Buna ziua, doresc sa imi ilocuiesc abonamentul de firma pe alta firma mai noua cum se procedeaza ?Va multumesc
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Reinoire abonament fara semnatura mea

Mesajde Silviu Stefan » 24 Feb 2018, 13:51

Buna ziua,
Va recomand sa mergeti in cel mai apropiat magazin Telekom si sa faceti schimbare de titular (de pe o societate pe alta).

Pe baza unui proces verbal de predare primire se va modifica titularul abonamentul de pe o societate pe alta.

Ca alternativa va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii (business) la numarul 1921 si sa solicitati mai multe informații sau ajutor din partea administratorului de cont.

O zi buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
mariana.341
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 13 Feb 2018, 23:26
Localitate: bucuresti

Re: Reinoire abonament fara semnatura mea

Mesajde mariana.341 » 11 Apr 2018, 17:33

buna ziua. revin in acceasi problema cu nelivrarea contractului si a telefonului inclus in abonament. au trecut 3 luni jumate si nu s-a rezolvat. in acest interval de timp am facut 2 cereri de reziliere fizice, 2 prin mail, 25 sesizari telefonice,. rezultatul ZERO.
ieri am sunat iar la telekom si au "DISPARUT" sesizarile cele multe. au "ramas" doar una in ianuarie, 3 pe februarie si 2 pe martie.
ceva original tipic romanesc.
va recomand daca ajungeti in situatia mea sa platesc un abonament la 12 euro cu telefon inclus (subtilizat din partea departamentului de livrari a Telekom sau "marea" firma de curierat DPD care nici ei nu au binevoit sa-mi raspunda la mail), sa mergeti la tribunal

deci platesc ce nu am in posesie. daca suni in fiecare zi la ei (telekom) vei primi mereu un alt raspuns legat de statusul unui posibil raspuns concret (mi s-a spus odata ca NU STIU)
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Reinoire abonament fara semnatura mea

Mesajde Silviu Stefan » 13 Apr 2018, 03:30

Buna seara,
Comunicati-mi va rog, intr-un mesaj privat, o data de identificare a abonamentului dvs. pentru a putea verifica situatia cu departamentul comercial.
Vom verifica sesizarile / reclamatiile efectuate de dumneavoastra, stadiul livrarii contractului si a echipamentului de care nu beneficiati in acest moment si situatia intampinata mai in amanunt.

Asteptam un raspuns din partea dumneavoastra.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Telefonie mobilă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator