cost suplimentar sesiune date

Abonamente, voce mobilă, extraopțiuni, migrare cartelă-abonament, Roaming, servicii, reînnoire.
Avatar utilizator
gabiclempop1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 10 Iul 2018, 08:46

cost suplimentar sesiune date

Mesajde gabiclempop1 » 10 Iul 2018, 09:15

am o nelamurire.
Sotul meu a fost plecat din tara de pe 22 februarie pana pe 1 iunie - deci 3 luni si ceva.
Pe 18 mai a primit un mesaj de la Telekom: <<Conform Politicii de utilizare a serviciilor in Roaming in tarile din SEE (Grupa 0), beneficiile tale nationale sunt disponibile in Roaming SEE doar pentru calatorii periodice. In ultimele 4 luni ai folosit abonamentul tau preponderent in Roaming SEE. Info pe www.telekom.ro/abonamente/roaming-avantaj
Daca in 15 zile nu trimiti dovezi de utilizare pentru calatorii periodice sau nu utilizezi abonamentul preponderent in Romania, de la data acestui SMS si pana la trimitere dovezi/utilizare preponderenta, la tarifele nationale ale ofertei tale de date se va adauga, in Roaming SEE, suprataxa de 0,007 Euro/MB.>>. Imediat cum a ajuns in tara, pe 2 iunie, s-a prezentat la o sucursala Telekom si a aratat mesajul primit,]ntreband daca poate trimite biletele de avion pentru a dovedi cat timp a fost plecat. Vanzatorul i-a spus ca, daca a ajuns in tara, si foloseste netul aici, e suficient, nu mai este nevoit sa trimita nici un document pentru a demonstra ca nu a depasit cele 4 luni.

Totusi, in ultima factura, eliberata la data de 04.07.2018, pentru perioada de facturare 04.06.2018-03.07.2018, este tarifat asa: <<Sesiune Date 5960570 KB 16,30 EUR 75,90 Lei: Trafic de date in Roaming 1540235 KB 6,25 EUR 29,10 Lei; Total Detalii consum 22,55 EUR 105,00 Lei>>. Data de facturare este asadar la o luna dupa ce el a venit in tara. intre 4 iunie si 3 iulie a fost preponderent in tara. am incercat sa vad detaliile facurii, nu am reusit - incerc sa vizualizez analiza apelurilor, dar nu am ce analiza, imi apar detalii mai multe pe factura electronica decat in analiza - tot ce imi apare este numele, numarul facturii, codul clientului, data emiterii, perioada de facturare si data scadenta, adica prima pagina, iar o alta pagina nu mai exista.

Nu imi este deloc clar de ce trebuie platit acest cost suplimentar: perioada de 4 luni nu a fost depasita, nu am niciun desfasurator pentru a vedea detaliile, cu date clare. Ma lamuriti dvs, va rog?

Multumesc anticipat.
0 x

Tag-uri:

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: cost suplimentar sesiune date

Mesajde Silviu Stefan » 11 Iul 2018, 00:16

Buna seara,
Va recomand cel mai bine sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala - plati/facturi, unde se va deschide o sesizare pentru verificari suplimentare ale situatiei. Pe baza sesizarii veti primi un raspuns exact la situatia intampinata si vi se va explica modul in care s-a efectuat tarifarea serviciilor utilizate in perioada respectiva.
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
gabiclempop1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 10 Iul 2018, 08:46

Re: cost suplimentar sesiune date

Mesajde gabiclempop1 » 11 Iul 2018, 13:14

va multumesc!
0 x


Înapoi la “Telefonie mobilă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron