cost suplimentar sesiune date

Abonamente, voce mobilă, extraopțiuni, migrare cartelă-abonament, Roaming, servicii, reînnoire.
Avatar utilizator
gabiclempop1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 10 Iul 2018, 08:46

cost suplimentar sesiune date

Mesajde gabiclempop1 » 10 Iul 2018, 09:15

am o nelamurire.
Sotul meu a fost plecat din tara de pe 22 februarie pana pe 1 iunie - deci 3 luni si ceva.
Pe 18 mai a primit un mesaj de la Telekom: <<Conform Politicii de utilizare a serviciilor in Roaming in tarile din SEE (Grupa 0), beneficiile tale nationale sunt disponibile in Roaming SEE doar pentru calatorii periodice. In ultimele 4 luni ai folosit abonamentul tau preponderent in Roaming SEE. Info pe www.telekom.ro/abonamente/roaming-avantaj
Daca in 15 zile nu trimiti dovezi de utilizare pentru calatorii periodice sau nu utilizezi abonamentul preponderent in Romania, de la data acestui SMS si pana la trimitere dovezi/utilizare preponderenta, la tarifele nationale ale ofertei tale de date se va adauga, in Roaming SEE, suprataxa de 0,007 Euro/MB.>>. Imediat cum a ajuns in tara, pe 2 iunie, s-a prezentat la o sucursala Telekom si a aratat mesajul primit,]ntreband daca poate trimite biletele de avion pentru a dovedi cat timp a fost plecat. Vanzatorul i-a spus ca, daca a ajuns in tara, si foloseste netul aici, e suficient, nu mai este nevoit sa trimita nici un document pentru a demonstra ca nu a depasit cele 4 luni.

Totusi, in ultima factura, eliberata la data de 04.07.2018, pentru perioada de facturare 04.06.2018-03.07.2018, este tarifat asa: <<Sesiune Date 5960570 KB 16,30 EUR 75,90 Lei: Trafic de date in Roaming 1540235 KB 6,25 EUR 29,10 Lei; Total Detalii consum 22,55 EUR 105,00 Lei>>. Data de facturare este asadar la o luna dupa ce el a venit in tara. intre 4 iunie si 3 iulie a fost preponderent in tara. am incercat sa vad detaliile facurii, nu am reusit - incerc sa vizualizez analiza apelurilor, dar nu am ce analiza, imi apar detalii mai multe pe factura electronica decat in analiza - tot ce imi apare este numele, numarul facturii, codul clientului, data emiterii, perioada de facturare si data scadenta, adica prima pagina, iar o alta pagina nu mai exista.

Nu imi este deloc clar de ce trebuie platit acest cost suplimentar: perioada de 4 luni nu a fost depasita, nu am niciun desfasurator pentru a vedea detaliile, cu date clare. Ma lamuriti dvs, va rog?

Multumesc anticipat.
0 x

Tag-uri:

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: cost suplimentar sesiune date

Mesajde Silviu Stefan » 11 Iul 2018, 00:16

Buna seara,
Va recomand cel mai bine sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala - plati/facturi, unde se va deschide o sesizare pentru verificari suplimentare ale situatiei. Pe baza sesizarii veti primi un raspuns exact la situatia intampinata si vi se va explica modul in care s-a efectuat tarifarea serviciilor utilizate in perioada respectiva.
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
gabiclempop1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 10 Iul 2018, 08:46

Re: cost suplimentar sesiune date

Mesajde gabiclempop1 » 11 Iul 2018, 13:14

va multumesc!
0 x

Avatar utilizator
gabiclempop1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 10 Iul 2018, 08:46

Re: cost suplimentar sesiune date

Mesajde gabiclempop1 » 18 Iul 2018, 22:54

de fapt, nu va mai multumesc. nu am pentru ce.
am sunat la numarul care mi-a fost indicat. mi-a raspuns un tanar al carui nume - vina mea - nu l-am retinut, i-am explicat situatia. exact cand am terminat de prezentat problema pentru care am sunat, aud in telefon ca sa prezinta un alt angajat, care ma intreaba ce nelamurire am. prin urmare, am fost obligata sa-i explic si acestuia problema, dupa ce l-am intrebat daca urmeaza si el sa ma transfere - fara sa ma anunte - pe o alta linie. respectivul nu m-a lamurit nicicum: orice i-as fi spus, imi repeta ca sotul meu trebuie sa-si justifice plecarea pentru perioada respectiva prin contract cu o firma romaneasca de acolo, internare intr-un spital din afara si nu mai stiu ce.
am vazut ca nu o scot nicium la capat cu el, am intrat aici, pe cont, ca sa-mi descarc analiza apelurilor, pentru a avea niste repere referitor la date. bineinteles ca nu exista nicio analiza a apelurilor, pentru ca in documentul xl descarcat nu exista decat prima pagina.
am hotarat ca ar cam fi cazul - dupa vreo 6 - 8 ani de abonament, nu mai stiu exact, sa incep totusi sa renunt la ~serviciile~ telekom, si prin urmare am facut o cerere de desfiintare a unuia dintre cele 3 numere.
a doua zi - acum o saptamana am fost sunata de o domnisoara, care dupa o serie de intrebari - de ce renunt la numar, nu mai vreau totusi o tableta la superoferta, n-as vrea totusi sa pastrez numarul si sa platesc un abonament f convenabil.... - s-a lamurit ca nu mai vreau sub nicio forma sa pastrez abonamentul.
spre finalul discutiei, cand m-a intrebat daca ma mai poate ajuta cu ceva, am revenit la problemele mele - doua acum - cea cu costul suplimentar si faptul ca nu pot accesa lista detaliata a apelurilor. domnisoara m-a ascultat, dupa care m-a "lamurit":
1. 4 luni nu inseamna 4 luni la telekom> sotul meu a fost plecat aproape 4 luni, deci e ca ei "ce mi-e 3 saptamani si ceva, ce mi-e 4 luni" - au fost cuvintele domnisoarei (un raspuns pe care eu il consider neprofesional - eu una consider ca 4 luni fara o zi, in termenii unui contract nu inseamna 4 luni)
2. de fapt nici nu conteaza cat a fost plecat sotul meu, pentru ca e taxat pentru altceva, iar aici trebuie sa o cred pe cuvant sau sa platesc 3 euro pt a-mi trimite factura detaliata, "si daca v-o trimit, ce intelegeti din ea, ca uitati, o am in fata, si aici scrie...." (iarasi, un raspuns obraznic, care pe mine una chiar m-a jignit); mi-a propus chiar sa-mi faca o favoare si sa-mi trimita factura gratis, pe mail (inca o mai astept :D)
3. nu are myaccount (pentru ca - am preuspus eu, are abonament la concurenta???), dar incearca sa vada de ce nu imi apare lista apelurilor - a verificat, a vazut ca am dreptate si mi-a spus ca se va rezolva (inca mai astept rezolvarea - trei zile nu am mai reusit sa intru pe site - in naivitatea mea am sperat ca asta e rezultatul lucrarilor la contul meu. naiva, v-am spus)
repet, astept de o saptamana. concluzia mea e ca deja am colaborat prea mult. rezolvarea: voi renunta la toate abonamentele telekom.
2 x


Înapoi la “Telefonie mobilă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator