SERVICII DIN CE IN CE MAI PROASTE

Abonamente, voce mobilă, extraopțiuni, migrare cartelă-abonament, Roaming, servicii, reînnoire.
Avatar utilizator
Maria M
Moderator
Moderator
Postări: 16
Membru din: 04 Iul 2017, 11:11

Re: SERVICII DIN CE IN CE MAI PROASTE

Mesajde Maria M » 11 Iul 2017, 15:57

bogdicy scrie:Asa este , nu poti intra la meniul cu probleme internet , intra in bucla spusa mai sus.

Praf... Ore intregi la tel sa raspunda call centerul , iar cand raspunde te doare capul....



Buna,

Te asigur ca echipele noastre depun toate eforturile pentru a raspunde solicitarilor, insa este necesar sa ramai in apel pentru a-ti pastra prioritatea.

Ne poti spune aici ce situatie intampini, poate te putem ajuta noi cu informatii sau recomandari.

O zi buna!
0 x

Avatar utilizator
Maria M
Moderator
Moderator
Postări: 16
Membru din: 04 Iul 2017, 11:11

Re: SERVICII DIN CE IN CE MAI PROASTE

Mesajde Maria M » 11 Iul 2017, 16:17

maria_magda981 scrie:Bună ziua . De o luna incerc sa iau legătura cu un moderator însă acest lucru este imposibil . Am abonament doar de 5 luni la Telekom si deja sunt foarte nemulțumită . În 3 zile ar trebui sa mi se emită factura pe luna iunie ,eu nu am primit-o nici pe cea de pe luna mai , nu știu dacă am cost suplimentat ,nu pot găsi nicio informație legată de abonamentul meu. Momentan stau la tara iar serviciu de date mobile e la pământ. Internetul funcționează cu 5 maxim 10 k/s. Daca nu aveți de gând să rezolvați cumva aceasta inconveniență veți pierde clinti. Eu una nu pot plati 100 de lei lunar pentru servicii atât de proaste. De ce serviciul clienți nu da rezultate? Eu vreau sa intru în legătură cu un moderator nu sa vorbesc cu robotul sau sa ascult tonul vostru de așteptare. Factura pe luna mai cum o plătesc ,in același timp cu cea de pe iunie ? Sau poate in septembrie ... O firma foarte neserioasa . Având în vedere că aveți un procentaj destul de mare de clienti ar trebui sa fiti mai serioși ,dar nu voi sunteți​ în cădere din ce in ce mai mult și asta nu este in regula .



Buna,

Ca urmare a lucrarilor de optimizare a sistemelor, unele facturi vor fi emise cu intarziere. Va asiguram ca serviciile nu vor fi dezactivate si nici nu vor fi percepute penalitati pe o perioada de 10 zile de la termenul scadent.

O zi buna!
0 x

Avatar utilizator
nemultumit
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 17 Iul 2017, 13:20
Localitate: Tarnaveni

Re: REZILIERE CONTRACT

Mesajde nemultumit » 17 Iul 2017, 13:33

In 28 iun.2017 am depus o cerere pt reziliere contract pt abonat RO131953120368, motivul deces, la un magazin reprezentant ROMTELEKOM, in data de 07.07.2017 am reusit sa vorbesc la telefon cu un operator, care mi-a zis ca cererea mea nu este inregistrata si am fost indrumata sa trimit prin mail dupa care voi fi sunata. Dar nu am fost sunata de nimeni!!!! Azi am sunt din nou ...dar am asteptat mai bine de 1 ora .... ascultand muzica ... si nici un operator nu a raspuns ....Ce pot sa fac?
0 x

Avatar utilizator
KyKyKyKy
Specialist
Specialist
Postări: 294
Membru din: 10 Oct 2016, 11:31
Localitate: București
Contact:

Re: SERVICII DIN CE IN CE MAI PROASTE

Mesajde KyKyKyKy » 18 Iul 2017, 10:11

burghiu_adrian1 scrie:MMS nu inseamna depasirea numarului de caractere si nici trimiterea de emoticonuri decat in cazul in care sistemul lor are o eroare- pot sustine asta prin exemplul ca am trimis si primit multe si doar unul a fost categorizat MMS si emoticonul nu este din definitie fisier continut MULTIMEDIA)....discutii...




Ba înseamnă MMS depășirea numărului de caractere.
SMS-ul sau MMS-ul nu se procesează de serverul operatorului, ci de telefon, adică serverul doar se ocupă de recepționarea și livrarea acestora. Dacă prin construcție telefonul are setat SMS-ul ca la un număr de caractere să-l compună ca MMS, asta va face, deci telefonul va trimite MMS prin APN-ul de multimedia.
Telefoanele vechi (Nokia cu interfață S40 și S60) aveau 8 sau 10 SMS-uri concatenate, apoi avertizarea de trecere la MMS. De exemplu, Samsung-ul meu are 3 mesaje concatenate, apoi avertizarea de trecere la MMS.
Într-o vreme foloseam aplicația de chat de la alt operator, doar pentru că puteam trimite 5 mesaje concatenate în loc de 3.
1 x
(Rom)Telekom fan!
NU TRIMITEȚI PM!

Avatar utilizator
Alexandra
Moderator
Moderator
Postări: 128
Membru din: 21 Aug 2017, 12:42

Re: REZILIERE CONTRACT

Mesajde Alexandra » 12 Sep 2017, 13:28

nemultumit scrie:In 28 iun.2017 am depus o cerere pt reziliere contract pt abonat RO131953120368, motivul deces, la un magazin reprezentant ROMTELEKOM, in data de 07.07.2017 am reusit sa vorbesc la telefon cu un operator, care mi-a zis ca cererea mea nu este inregistrata si am fost indrumata sa trimit prin mail dupa care voi fi sunata. Dar nu am fost sunata de nimeni!!!! Azi am sunt din nou ...dar am asteptat mai bine de 1 ora .... ascultand muzica ... si nici un operator nu a raspuns ....Ce pot sa fac?


In data de 27.07.2017 ati fost contactata si am inregistrat cererea de desfiintare cu CRM 109335873.
0 x

Avatar utilizator
marius231
Curios
Curios
Postări: 35
Membru din: 23 Oct 2016, 19:20
Localitate: Botosani

Re: SERVICII DIN CE IN CE MAI PROASTE

Mesajde marius231 » 12 Sep 2017, 21:42

Ce smecheri . Vad ca voi nu aveti nici o datorie fata de clienti ci doar clienti fata de voi .
Ei nu mai spuneti !
0 x

Avatar utilizator
nicoletagrigore841
Curios
Curios
Postări: 31
Membru din: 11 Sep 2017, 19:52

Re: SERVICII DIN CE IN CE MAI PROASTE

Mesajde nicoletagrigore841 » 21 Sep 2017, 21:21

Îmi vin costuri pe factura in roaming in conditiile in care nu am activat această opțiune si NU am iesit din tara ..La 1234 nu raspunde nimeni din luna iulie..nici la mail ..vreau sa fac sesizare si nu pot sub nici o forma....pe my telekom nu este emisă factura,nici mesaj nu primesc dar timpul se scurge si pe factura care se va emite dupa termenul de plata vor fi trecute penalitati ..RUSINE TELEKOM
Cod client 1.12255063
NU PLĂTESC NIMIC
0 x

Avatar utilizator
moleaaurel1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 24 Oct 2017, 14:33

Re: SERVICII DIN CE IN CE MAI PROASTE

Mesajde moleaaurel1 » 24 Oct 2017, 14:35

Vroiam sa ma portez la telekom dar citind acest post .....ma mai gandesc..)) :o
0 x

Avatar utilizator
ina.dumitrescu20091
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 15 Mai 2017, 12:01

Re: SERVICII DIN CE IN CE MAI PROASTE

Mesajde ina.dumitrescu20091 » 11 Iul 2018, 14:36

Servicii din ce ce in ce mai proaste, iti alegi un pachet tv, internet fix mediu si dupa o perioada te trezesti ca ti-au redus programele, pachetul costa la fel, mai mult am sunat sa maresc viteza de internet in data de 9.07.2018 iar operatorul Mihai Nilas imi spune ca avand in vedere ca am internetul cu viteza mare la acest pachet primesc GRATIS- BONUS o cartela de mobil cu minute incluse, nu sunt legata de niciun contract , iar eu ce mai bucurie mare, vezi cum ma rasplatesc cei de la telekom pentru fidelitate . Dar stupoare cand am primit cartele si contractul prin curier , dupa ce am activat cartela am cerit la 1234 cum activez cronosul si asa am aflat ca fara voia mea am un abonament mobil de 27,30 lei/luna , deci am fost pacalita si mi s-a bagat mana in buzunar fara voia mea, mai rau decat atat nu cred ca pot ajunge cei de la telekom pe langa furtul programelor acum asa isi asigura clienti la telefonia mobila.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1191
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: SERVICII DIN CE IN CE MAI PROASTE

Mesajde Silviu Stefan » 18 Iul 2018, 20:30

ina.dumitrescu20091 scrie:Servicii din ce ce in ce mai proaste, iti alegi un pachet tv, internet fix mediu si dupa o perioada te trezesti ca ti-au redus programele, pachetul costa la fel, mai mult am sunat sa maresc viteza de internet in data de 9.07.2018 iar operatorul Mihai Nilas imi spune ca avand in vedere ca am internetul cu viteza mare la acest pachet primesc GRATIS- BONUS o cartela de mobil cu minute incluse, nu sunt legata de niciun contract , iar eu ce mai bucurie mare, vezi cum ma rasplatesc cei de la telekom pentru fidelitate . Dar stupoare cand am primit cartele si contractul prin curier , dupa ce am activat cartela am cerit la 1234 cum activez cronosul si asa am aflat ca fara voia mea am un abonament mobil de 27,30 lei/luna , deci am fost pacalita si mi s-a bagat mana in buzunar fara voia mea, mai rau decat atat nu cred ca pot ajunge cei de la telekom pe langa furtul programelor acum asa isi asigura clienti la telefonia mobila.


Buna ziua,
In acest caz, trimiteti o reclamatie scrisa la adresa sesizari@telekom.ro sau depuneti-o la cel mai apropiat magazin Telekom pentru a se analiza situatia mai amanuntit si pentru a se rezolva problema intampinata.

Se va verifica ce v-a comunicat agentul in apel iar daca v-a informat gresit se vor lua masuri pentru solutionarea reclamatiei.

Veti primi un raspuns in 30 de zile de la data primirii reclamatiei dvs.
O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Telefonie mobilă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator