despre roaming-ul telekom

Abonamente, voce mobilă, extraopțiuni, migrare cartelă-abonament, Roaming, servicii, reînnoire.
Avatar utilizator
gavandan
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 26 Iun 2017, 15:04
Localitate: bucuresti
Contact:

despre roaming-ul telekom

Mesajde gavandan » 26 Iun 2017, 15:28

sunt plecat de 5 zile in concediu in grecia si da, am comis o fapta reprobabila......am uitat sa-mi activez roaming-ul inca din tara, asa cum cer cei de la telekom.....ajuns in grecia (revin si mentionez ca acum 5 zile) constat ca telefonul este doar un obiect de decor.....de atunci am incercat pe nenumarate cai sa activez roaming-ul dar cred ca este imposibil.....am incercat din myaccount, am incercat prin trimiterea unui e-mail catre telekom, am incercat inclusiv sa discut cu un admin de aici, am incercat prin fiul meu care este in tara dar toate s-au lovit de zidul telekom.....daca ar fi vorba de o eroare, de o imposibilitate tehnica as mai zice ca de, se intampla dar mie teama ca este vorba doar de ***...stiu, suna urat dar simt ca nu mai pot si ca oricat ar incerca cineva sa inteleaga ce se petrece nu ar reusi....inclusiv ma gandesc ca poate prin aceasta situatie telekom doreste sa-mi spuna ca noi nu ne potrivim si ca ar fi mai bine sa ne despartim....un client telekom fericit
0 x

Avatar utilizator
fcsb_ex1
Descurcaret
Descurcaret
Postări: 65
Membru din: 10 Ian 2017, 13:00
Localitate: Rm. Valcea

Re: despre roaming-ul telekom

Mesajde fcsb_ex1 » 26 Iun 2017, 21:35

gavandan scrie:sunt plecat de 5 zile in concediu in grecia si da, am comis o fapta reprobabila......am uitat sa-mi activez roaming-ul inca din tara, asa cum cer cei de la telekom.....ajuns in grecia (revin si mentionez ca acum 5 zile) constat ca telefonul este doar un obiect de decor.....de atunci am incercat pe nenumarate cai sa activez roaming-ul dar cred ca este imposibil.....am incercat din myaccount, am incercat prin trimiterea unui e-mail catre telekom, am incercat inclusiv sa discut cu un admin de aici, am incercat prin fiul meu care este in tara dar toate s-au lovit de zidul telekom.....daca ar fi vorba de o eroare, de o imposibilitate tehnica as mai zice ca de, se intampla dar mie teama ca este vorba doar de ***...stiu, suna urat dar simt ca nu mai pot si ca oricat ar incerca cineva sa inteleaga ce se petrece nu ar reusi....inclusiv ma gandesc ca poate prin aceasta situatie telekom doreste sa-mi spuna ca noi nu ne potrivim si ca ar fi mai bine sa ne despartim....un client telekom fericit

bro, degeaba arunci cu 'shit'.....serviciul ala il activezi doar tu, nu 'proxy' nu altcineva....vezi ca au linie de hotline si poti sa sun la ei...e 076roaming - de pe telekom e moka (dar cazul tau nu se aplica ptr ca nu ai deja activ roaming-ul)....daca ai incercat din myaccount - si la status iti apare activ - stinge telefonul, schimba-i setarea pe cautarea manuala retea si conecteaza-te la retele de aici https://www.telekom.ro/abonamente/roaming-avantaj/.
sper sa te ajute..spor.
0 x

Avatar utilizator
gavandan
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 26 Iun 2017, 15:04
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: despre roaming-ul telekom

Mesajde gavandan » 27 Iun 2017, 20:43

trecand peste faptul ca nu imi amintesc sa am un frate, linia de hotline nu poate fi accesata deoarece telefonul nu este activ iar cu privire la activare crede-ma ca am incercat si ramane o clepsidra timp de peste 30 min scrie ca in cel mai scurt timp se va activa si atat...deci nu sunt aplicabile variantele propuse de tine
0 x

Avatar utilizator
bodnardaniela691
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 27 Iun 2017, 20:51

Re: despre roaming-ul telekom

Mesajde bodnardaniela691 » 27 Iun 2017, 20:53

gavandan scrie:sunt plecat de 5 zile in concediu in grecia si da, am comis o fapta reprobabila......am uitat sa-mi activez roaming-ul inca din tara, asa cum cer cei de la telekom.....ajuns in grecia (revin si mentionez ca acum 5 zile) constat ca telefonul este doar un obiect de decor.....de atunci am incercat pe nenumarate cai sa activez roaming-ul dar cred ca este imposibil.....am incercat din myaccount, am incercat prin trimiterea unui e-mail catre telekom, am incercat inclusiv sa discut cu un admin de aici, am incercat prin fiul meu care este in tara dar toate s-au lovit de zidul telekom.....daca ar fi vorba de o eroare, de o imposibilitate tehnica as mai zice ca de, se intampla dar mie teama ca este vorba doar de ***...stiu, suna urat dar simt ca nu mai pot si ca oricat ar incerca cineva sa inteleaga ce se petrece nu ar reusi....inclusiv ma gandesc ca poate prin aceasta situatie telekom doreste sa-mi spuna ca noi nu ne potrivim si ca ar fi mai bine sa ne despartim....un client telekom fericit

Eu de o luna astept sa imi activeze romingul si am sunat la ei ,am depus o sesizare si intre 5-30 de zile se rezolva problema ,vad ca nu sunt singura
0 x

Avatar utilizator
m1ha1.blogs1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 09 Apr 2018, 01:01

Re: despre roaming-ul telekom

Mesajde m1ha1.blogs1 » 09 Apr 2018, 01:29

Oameni buni, de 3 ore imi bat capul. Am sunat la toate numerele de telefon scrise in carticica aia mica primita odata cu cartela. Peste tot scrie 24/7 si tot peste tot primesc acelasi raspuns: Va rugam sa ne scuzati programul este pana la 22 si incepe la ora 7. Pe pagina de contact acelasi lucru:
E usor sa intri în contact cu noi! Suna la 1234 (gratuit din retelele Telekom fix si mobil) sau 021.404.1234 si 0766.12.1234 (tarif standard din orice retea) si suntem mereu la dispozitia ta, 24/7! În plus, ai acces la un meniu robotic personalizat în functie de produsele active pe contul tau de telefonie mobila si/sau fixa (telefonie, internet si TV).

Am facut greseala sa cumpar din Romania o cartela Telekom cu 10 euro dupa ce am fost la toti ceilalti operatori, toti aveau 10 euro dar stiam ca Telekom sunt mai ok decat ceilalti, asta pana acum. Planul tarifar activat era singurul cu roaming pentru ca voiam sa merg in vacanta doua saptamani. Cu o seara inainte de plecare mi-am facut cont online si am activat roamingul. Toate bune si frumoase pana la iesirea din tara. In Ungaria ma anunta printr-un SMS:
Esti in Ungaria, Telekom. Planul tau tarifar nu este compatibil cu serviciul de roaming. Pentru migrarea la un plan tarifar compatibil cu serviciul de roaming apeleaza gratuit *100diez sau mergi gratuit in https://lp.telekom.ro (landing page). Poti apela si +407121234 unde vei fi taxat cu tariful/min pt apeluri catre Romania.

In Austria ma anunta la fel. Nu pot suna pe nimeni, pun +40numarul, am incercat totul. Trimis SMS de configurare, nimic.
Nu merge siteul lp.telekom.ro, la numarul anuntat nu pot vorbi cu operatorii, singurul cu care am vorbit era un tip care mi-a spus ca nu ma poate ajuta pentru ca ai lui colegi incep lucrul la ora 7.

Daca pe drum se intampla ceva, cum ma puteam baza pe serviciile astea. Nu e problema, dar la inceput am platit 10e+TVA. Scria clar plan tarifar cu ROAMING, era ROAMINGUL activat, primesc asigurari de la angajati ca totul e OK, si cand ies din tara sunt lasat de izbeliste. Sunt curios ce raspuns va da protectia consumatorului.

Adica eu platesc inainte pentru serviciu, si cand am nevoie sa-l folosesc ia-l de unde nu-i. E ca si cum cei de la banca imi vand un card care nu merge, nu pot sa contactez banca sa intreb de ce nu merge chiar daca pe usa scrie 24/7 asistenta.

Bataie de joc mai mare n-am vazut !

Am intrat si in contul online de pe Telekom.ro nu exista nici o modalitate sa contactezi serviciul de asistenta, nu exista nici o modalitate sa-mi activez roamingul sau sa las vreun mesaj ca acestia sa vada ca eu am nevoie de ajutorul lor. Singura modalitate existenta era sa intru pe forumul acesta.

Toate numerele apelate imi spuneau acelasi lucru, ca nu se poate face nimic, revino la ora 7 dimineata.


Pe https://www.telekom.ro/contact/ imi apare mesajul:
telekomro.custhelp.com took too long to respond.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: despre roaming-ul telekom

Mesajde Silviu Stefan » 10 Apr 2018, 22:07

Buna seara,
Roaming-ul poate fi activat in mod normal pentru toate cartelele prepaid, dar momentan nu avem disponibile noi optiuni dedicate utilizarii in roaming.

Inainte de a parasi teritoriul tarii este recomandat sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 (cartele preplatite) unde aveti disponibilitatea sa aflati informatii despre roaming sau sa intrati in legatura directa cu un operator pentru a verifica mai multe informatii despre situatie.

Îndrumarea la robotel este :
13112 - pentru informatii legate de Roaming.
1130 - pentru a intra in legatura directa cu un operator Telekom.

Programul de lucru al agentilor din departamentul Prepaid (cartele prepaid) este de la ora 07:00 pana la ora 22:00.
Serviciul de relatii cu clientii este disponibil 24/7 pentru sesizari / deranjamente / informatii generale.

Aveti la dispozitie si infromatiile notate pe site legate de roaming: https://www.telekom.ro/abonamente/roaming-avantaj/

De altfel si singura optiune speciala pentru Roaming: Optiunea R2 cu roaming - https://www.telekom.ro/product/optiunea ... replan147/
Unde aveti 2 Euro credit tarife cu speciale în Romania și în Roaming Grupa 0 valabile 28 de zile de la momentul activării opțiunii.

Am inteles ca ati efectuat acest lucru si ati fost asigurat din partea operatorilor Telekom ca serviciul va fi functional conform ofertei / creditului reincarcat pe cartela. In acest caz, reluati legatura cu serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 si verificati situatia intampinata. Este posibil sa fie un deranjament si pentru acest lucru trebuie efectuate verificari suplimentare.

Se vor face verificari cu privire la situatia intampinata si vi se va oferi un raspuns in cel mai scurt timp posibil. Speram ca situatia sa se rezolve in urma interactiunii cu agentul din departamentul Cartele Prepaid.

Pentru mai multe informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
ghencea
Boboc
Boboc
Postări: 12
Membru din: 04 Mar 2017, 12:10

Re: despre roaming-ul telekom

Mesajde ghencea » 14 Sep 2018, 14:51

Intreb si eu ca nu e foarte clar in labirintul de conditii si situatii si altele:

Concret exemplu: cu optiunea R2 ies din tara.
1. trebuie activat roamingul, altfel nu merge corect?
2. tarifele speciale pentru apeluri trimise/sms/trafic sunt cele mentionate corect? 0.05 etc.
3. apelurile primite sunt gratuite corect? (de oriunde ar veni zona 0)
4. ce se intampla cu optiunea pe care deja o am in timpul roamingului? ex Star1 se suspenda? trebuie reactivata? se anuleaza implicit?

La "bine de stiut" e o pagina si ceva de calculator de conditii de situatii de tot felul de variante...iti ia 30 min sa citesti si 10 zile sa tii minte sau sa retii. E imposibil pentru un client obisnuit sa stea sa citeasca atata si sa inteleaga clar. Am prieteni care platesc oricat ca nu-i intereseaza desi de multe ori au platit aiurea ca n-au inteles sau ca n-au stiut si n-au vrut sa piarda timpul cu reclamatii sau 1234. Si asta e valabil si la alti operatori. E prea complicat cand doar vorbesti la mobil nu instalezi Windows sau faci retele.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: despre roaming-ul telekom

Mesajde Silviu Stefan » 16 Sep 2018, 13:43

Buna ziua,
Roaming-ul pe cartela prepaid este activat mereu dar functioneaza doar cu oferta potrivita (R2 sau R12). Asadar, aveti deja roaming-ul activ.
Tarifele sunt cele specificate, pe care le-ati vazut si dumneavoastra.
Apelurile si sms-urile primite in care nu sunteti taxat sunt cele venite din zona 0.
Optiunea pe care o aveti deja pe cont se anuleaza (dispare).

Pentru alte informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O zi buna!
1 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Telefonie mobilă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron