Pagina 1 din 1

Activare extraoptiuni Myaccount

Scris: 02 Oct 2019, 11:00
de Fellanar07
Buna ziua, as dori sa activez extraoptiunea Midnight direct din MyAccount, dar aceasta extraoptiuni nu imi apare sa o pot activa, imi apare doar Extraoptiunea MaxPak. Precizez ca nu am avut aceasta extraoptiune activata vreodata.

Cum vad factura detaliata

Scris: 12 Mai 2020, 09:12
de moldovean.marius19721
Ma intereseaza sa vad factura MEA in detaliu. Ca mi-ati bagat pe gat Norton Antivirus am inghitit. Mi-ati luat si bani pentru un serviciu pe care nu-l folosesc si nu l-am cerut, dar ca nu pot sa-mi vad factura MEA detaliata...asta nu mai inghit.
Deci, cum facem Telekomule?

Re: Activare extraoptiuni Myaccount

Scris: 29 Mai 2021, 09:57
de office@electrolim.ro
Oricum neu raspunde nimeni la Telekom.
Aceeasi problema am si eu nu pot sa fad facturile de pe cont.