Schimbare adresa de facturare cu o adresa gresita

Plată online, activare factură electronică, modalități de plată, cod de facturare, factură detaliată.
Avatar utilizator
diana.matei1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 08 Mai 2018, 14:30

Schimbare adresa de facturare cu o adresa gresita

Mesajde diana.matei1 » 08 Mai 2018, 14:48

Salut,
va semnalez o problema aparuta acum 6-7 luni cu care titularul de contract TLK (adica tata) inca se mai lupta sa o rezolve: mai concret, prin sept-oct 2017 tata s-a trezit ca nu mai primeste factura Romtelecom. Mentionez ca are un abonament de voce fixa pe care il plateste in fiecare luna si nu a avut niciodata intarzieri (este client Romtelecom din 1975..). Chiar in conditiile in care nu a mai primit facture, a mers si a platit abonamentul la sediul Telekom din Pitesti (orasul in care locuieste); tot la sediul Telekom, incercand sa afle de ce nu mai primeste facture, a constatat ca adresa lui nu mai este cea reala ci a fost schimbata cu o alta adresa (o alta strada tot din Pitesti). Din momentul asta a inceput lupta pt remedierea acestei situatii, din pacate lucrurile nu par sa se resolve. A sunat de 2 ori in CallCenter, prima data I s-a spus ca s-a rezolvat problema, dar degeaba. A doua oara I s-a spus ca nu se poate face nimic prin Call center ci sa mearga la sediul Telekom din Pitesti si sa remediaza acolo. La sediul Telekom din Pitesti, I s-a cerut sa vina cu o dovada de la primarie ca strada pe care locuieste are acelasi nume si nu s-a schimbat (evident, strada a ramas cu acelasi nume, am verificat la primarie). Am deschis chiar si un tichet in MyAccount, ma intreb daca se uita cineva la el (#180508-000075).
In acest moment eu una nu stiu cum as putea sa mai procedez pt remedierea acestei probleme a Telekom-ului, tata este o persoana in varsta care s-a tezit ca nu mai primeste factura; cu toate astea, nu are nici o intirziere de plata, s-a dus la sediul Telecom si si-a platit facturile.
Se poate rezolva cumva aceasta problema? Sau clientul este pur si simplu plasat dintr-o parte in alta si ignorant pina renunta singur si reziliaza contractul ?
Multumesc,
D. M.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1258
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Schimbare adresa de facturare cu o adresa gresita

Mesajde Silviu Stefan » 09 Mai 2018, 00:14

Buna seara,
Va indrum sa recontactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala - facturi, alaturi de titular.

Operatorul poate prelua in scurt timp o cerere de modificare a adresei de facturare si ulterior o cerere de trimitere a facturii la adresa corecta.

Veritifati impreuna cu departamentul comercial si solicitarile anterioare, mai precis, ce s-a intamplat cu ele si de ce nu a fost rezolvata situatia in timp util.

Daca ati facut si sesizare #180508-000075, in cel mai scurt timp posibil un operator va va raspunde la solicitare contactandu-va pe numarul de telefon mobil lasat ca data de contact.

O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
diana.matei1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 08 Mai 2018, 14:30

Re: Schimbare adresa de facturare cu o adresa gresita

Mesajde diana.matei1 » 14 Mai 2018, 12:56

Buna ziua,
am sunat la relatii cu clientii, ramura indicata de dvs, pe 9 mai. Am deschis si un tichet la care mi s-a raspuns asigurandu-me ca problema va fi remediata in cel mai scurt timp. Azi este 14 mai si din pacate adresa tot gresita este. Exista un SLA pentru rezolvarea acestui tip de tichet?
Multumesc,
D.M.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1258
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Schimbare adresa de facturare cu o adresa gresita

Mesajde Silviu Stefan » 16 Mai 2018, 01:11

Buna seara,
Doar departamentul commercial (centrul de relatii cu clientii - 0766 12 1234 - ramura comerciala sau magazinul Telekom) poate verifica aceasta situatie.
Daca ati deschis un tichet in care vi s-a raspuns ca problema va fi remediata in scurt timp, va indrum sa mai asteptati pentru confirmarea rezolvairi problemei astfel incat sa va asiguram ca adresa de facturare va fi correct relatata.

Multumim pentru intelegere si pentru rabdarea acordata.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Informații factură”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator