Facturi fictive si mincinoase

Plată online, activare factură electronică, modalități de plată, cod de facturare, factură detaliată.
Avatar utilizator
adrian.marinescu.es1
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 14 Mar 2019, 11:53

Facturi fictive si mincinoase

Mesajde adrian.marinescu.es1 » 14 Mar 2019, 12:08

Poate cineva sa imi explice cum se poate sa ai cost suplimentar in roming, in conditiile in care nu ai deloc semnal in strainatate si Telekom-ul sustine ca servicile de roaming erau suspendate pe perioada iesiri din tara.

De mai bine de jumatate de an, in fiecare luna sun la Telekom cu diverse probleme iar cei de la Telekom nu fac decat sa faca sesizari la care imi raspund ca eu am gresit si Telekomul are dreptate.

Exista o persoana competenta de la Telekom cu care pot sa discut????
0 x

Înapoi la “Informații factură”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator