Pagina 1 din 1

Bătaie de joc

Scris: 01 Feb 2021, 21:49
de safetyartist1
Salutare

La inceputul lunii decembrie 2020 am semnat un contract cu Telekom
Am primit inainte de Craciun echipamentele
Dupa 3 zile routerul primit sa stricat
Am sunat de zeci de ori si astept si in ziua de azi 1 februarie 2021 sa returnez routerul.

Ce sa mai fac sa imi fie solutionata problema ?

O asa mare incompetenta nu am intalnit la un asa nivel.
Adevarul este ca numai gura este de ei.

Re: Bătaie de joc

Scris: 08 Feb 2021, 13:33
de Marian.P
Salut.
Cel mai ok sa va deplasati intr-o reprezentanta Telekom pentru a face o sesizare ori online prin intermediul canalelor de comunicare mentionate si aici: https://www.telekom.ro/asistenta/?id=532 !
Din punctul meu de vedere daca este mai la indemana deplasarea la reprezentata este ok ori de nu renteaza acest lucru o solicitare scrisa prin email.
Succes!