reziliere contract

Avatar utilizator
predaelena_221
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 26 Ian 2018, 14:30
Localitate: bucuresti

reziliere contract

Mesajde predaelena_221 » 26 Ian 2018, 15:54

BUNA ZIUA DORESC REZILIEREA CONTRACTULUI PE NUMELE TATALUI MEU VALEANU DUMITRU ,STR,ALEEA ***,NR***,BL***,SC***,AP***,SCT6 BUCURESTI ACESTA DECEDAND .ATASEZ COPIE CERTIFICAT DECES.
0 x

Avatar utilizator
AncaS
Administrator
Administrator
Postări: 15
Membru din: 22 Ian 2018, 17:03
Localitate: Bucuresti

Re: reziliere contract

Mesajde AncaS » 26 Ian 2018, 16:29

Bună ziua, predaelena_221,

În primul rând, pentru confidenţialitatea datelor tale, o să te rog să ştergi adresa exactă.

Te rog să iei în considerare faptul că cererile de reziliere se pot face în magazinele noastre sau prin intermediul call center-ului (la 1234 - gratuit din reţelele Telekom fix şi mobil, sau la 021.404.1234 și 0766.12.123 - tarif standard din orice reţea).
Cererea va fi soluţionată în decurs de 30 de zile lucrătoare.

Te rog să ne spui dacă mai ai nevoie şi de alte informaţii.

Mulţumesc!
0 x

Avatar utilizator
ioni_nic1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 07 Feb 2018, 19:47

Re: reziliere contract

Mesajde ioni_nic1 » 07 Feb 2018, 19:54

Buna seara, AncaS! Cum este posibil sa spui ca se poate face o cere de reziliere prin intermediul call center-ului, când colegii tai ma trimit in magazin? Am inregistrate cateva cereri care nu au fost luate in calcul. Ultima fiind inregistrata cu nr 65495551 din 04.01.2018.
1 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 576
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: reziliere contract

Mesajde Silviu Stefan » 07 Feb 2018, 20:12

Salutare ioni_nic1,
Multumim pentru situatia semnalata in cadrul acestui articol. Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si iti stam la dispozitie cu verificari suplimentare in cazul in care este necesar.

Cererea ta este in atentia noastra in continuare si doresc sa stiu daca ai fost contactat din partea unui reprezentant Telekom pentru a confirma datele primite de catre noi. In mod normal aceasta cerere din 4.01.2018 trebuia sa fie in stadiu rezolvat pana la momentul actual.

Tine-ne la curent daca putem interveni in scopul remedierii solicitarii depuse in cel mai scurt timp posibil.

O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
autoparts.services1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 08 Feb 2018, 15:45

Re: reziliere contract

Mesajde autoparts.services1 » 08 Feb 2018, 15:53

Mie mi-ati prelungit abonamentul abuziv, fara ca eu sa cer acest lucru...la 6 luni dupa ce am facut un abonament cu servicii de telefonie fixa, mobila, televiziune si internet, mi s-a spus ca am mai adaugat servicii (pe care eu nu le-am solicitat) telefonic.
Am facut deja 3 reclamatii pe chestia asta dar nimeni nu mi-a dat un raspuns concret. Am cerut si inregistrarea audio (ca doar inregistrati convorbirile, nu) prin care am solicitat eu adaugarea de servicii sau modificarea abonamentului si...surpriza, nu gaseste nimeni, nimic....
Deci, cum ar trebui procedat?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 576
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: reziliere contract

Mesajde Silviu Stefan » 09 Feb 2018, 16:20

Buna ziua autoparts.services1,
Toate apelurile sunt inregistrate. In cazul in care dumneavoastra considerati ca vi s-au facut modificari contractuale in mod abuziv atunci se apeleaza la centrul de relatii cu clientii sau la cel mai apropiat magazin Telekom pentru a depune o reclamatie cu privire la situatia intampinata.

Solicitarea primeste un numar de inregistrare pe baza caruia un operator din biroul de reclamatii verifica si comunica un raspuns in decurs de 30 de zile de la data depunderii.

Daca ati facut 3 reclamatii cu privire la situatia intampinata va recomand sa asteptati un raspuns din partea Telekom in scopul remedierii neplacerilor cauzate.

O zi buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
tritoncristian1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 27 Ian 2018, 14:58

Re: reziliere contract

Mesajde tritoncristian1 » 12 Feb 2018, 07:49

eu am renuntat la servicile telekom in data 04.01.2018 si mi-a venit o factura de plata de 365.08 ron cica taxa de reziliere anticipata este legal ce faceti?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 576
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: reziliere contract

Mesajde Silviu Stefan » 12 Feb 2018, 20:39

Buna seara tritoncristian1,
Este stipulat contractual ca rezilierea inainte de expirarea perioadei initiale poate aduce costuri suplimentare.

In cazul in care nu sunteti multumit de situatie, va indrum sa apelati centrul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala si sa deschideti o sesizare cu privire la suma facturata in valoare de 365.08 ron.

O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
cbabeanu1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 13 Feb 2018, 07:16

Re: reziliere contract

Mesajde cbabeanu1 » 13 Feb 2018, 07:23

Buna ziua !
Va deranjez iarasi cu inca un episod din serialul horror ( sau de Ospiciu ) intitulat "Cum isi bate joc Telekom de clienti", episodul o suta, intitulat "Minciunile Telekom".
Astazi 12 februarie am primit un telefon de la unul din operatorii Telekom prin care mi s-a comunicat ca de fapt telefonul promis ( Xperia E5 negru ) nu mai exista sau s-_-a pierdut pe traseu si ca va fi returnat la sediu de catre firma de curierat.
Asta dupa ce au trecut 2 ( doua ) luni de promisiuni mincinoase si de amanari si rasamanari ca vine maine, ca vine peste 5 zile, ca peste 7 zile, etc..
Cand am realizat ca totul este o minciuna si o bataie de joc sinistra, i-am propus operatorului care m-_a sunat ca sa ma duc la sediul din Drumul Taberei si sa iau de acolo un Sony subventionat, in contul prelungirii abonamentului; dar mi s-a comunicat ca nici asta nu se poate, pentru ca onor Telekom trebuie sa faca niste demersuri birocratice cu firma de curierat pentru anularea comenzii ( desi eu nu cerusem anularea, ci ONORAREA promisiunii ), iar abia dupa 7-10 zile, sa sun din nou pentru a primi "liber" la procurarea telefonului de la una dintre reprezentantzele Telekom. Noaptea mintzii!!! Spitalul nr. 9 !
M-am simtzit de parca as trai in Africa sau in fundul Asiei ex-sovietice, acolo unde atat Statul cat si firmele private se intrec in a-si bate joc de oameni.
Va reamintesc respectuos ca, avand eu 3 ( trei ) abonamente de mobil, plus TV, plus internet fix, plus tel. fix la Dvs., astfel ca ma intreb ce ar mai trebui sa fac pentru a va determina sa avetzi un comportament civilizat cu clientzii si sa nu mai faceti promisiuni mincinoase ?
Ca sa nu mai zic de faptul ca am adunat in mesagerie o multime de SMS-uri de la Telekom prin care sunt invitat sa vin la reprezentantza ca sa-mi aleg un telefon cu discount pentru prelungirea abonamentului !
Ce ati gandi Dvs daca ati avea ghinionul sa fitzi in locul meu ? Pentru ca ceea ce imi trece mie prin gand pentru a caracteriza comportamentul Telekom nu poate fi scris datorita constrangerilor impuse de buna cuviintza.
Daca Dvs avetzi vreo solutzie civilizata pentru a va respecta propriul cuvant, va voi asculta cu interes; din pacate, asa cum am mai facut in trecut cand m-am mai confruntat, in urma cu 3 ani, cu un alt abuz grosier comis fatza de mine de Telekom, ma tem ca ultima mea sperantza va fi tot Oficiul pentru protectia consumatorilor, sau poate, mai bine, sa-_mi mut toate abonamentele la alt furnizor de servicii.
Cristian Babeanu, Bucuresti, tel. 0723200995.
0 x

Avatar utilizator
AncaS
Administrator
Administrator
Postări: 15
Membru din: 22 Ian 2018, 17:03
Localitate: Bucuresti

Re: reziliere contract

Mesajde AncaS » 13 Feb 2018, 12:42

Bună, cbabeanu1,

Ne pare rău pentru situaţia cel puţin neplăcută.
Pentru a putea investiga mai în detaliu, te rog să mă ajuţi cu codul tău de abonat pe care ai solicitat prelungirea şi un număr de order pentru comanda de telefon - printr-un mesaj privat.

Mulţumesc.
1 x


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator