Nu pot activa sau dezactiva extraoptiuni din My account

Factură, Reîncărcare, Loialitate, Servicii & Setări cont
Avatar utilizator
ciprishor
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 17 Apr 2019, 13:06

Nu pot activa sau dezactiva extraoptiuni din My account

Mesajde ciprishor » 17 Apr 2019, 13:10

Buna ziua, am incerct sa activez si sa dezactivez extraoptiuni pentru televiziune din My account atat de pe un PC cat si din aplicatiioa IOS. In ambele cazuri dupa ce primesc intrebarea "Sunteti sigur ca doriti sa activati/dezactivati?" si aleg Da, primesc un mesaj de eroare (Ne pare rau! A aparut o eroare!) si nu se efectueaza modificarea.
0 x

Avatar utilizator
victor.partan1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 24 Apr 2019, 12:29

Activare extraopțiune din contul online

Mesajde victor.partan1 » 24 Apr 2019, 12:31

Salut, tot încerc să activez o extraopțiune din contul online pentru un număr prepaid și îmi „spune” să încerc mai târziu. Ce pot face?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Administrator
Administrator
Postări: 56
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Nu pot activa sau dezactiva extraoptiuni din My account

Mesajde Silviu Stefan » 24 Apr 2019, 23:23

Bună seara,
Investigăm această situație pentru dumneavoastră și revenim în cel mai scurt timp posibil cu un răspuns.

Ca alternativă, vă îndrum să contactați serviciul de relații cu clienții la numărul 0766 12 1234 și să urmați ramura potrivită în funcție de solicitarea dorită (abonamente / cartele preplătite).

Pe curând!
0 x
Cu stimă,
Silviu Ștefan

Avatar utilizator
catalinbirliba1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Iun 2019, 18:55

Re: Nu pot activa sau dezactiva extraoptiuni din My account

Mesajde catalinbirliba1 » 12 Iun 2019, 19:09

Buna seara

Incerc sa dezactivez extraoptiunea Voyo din My Account insa nu imi apare "x"-ul pentru dezactivare. Toate raspunsurile primite de la 1234 sau la e-mail trimis la comenzi.online@telekom.ro sugereaza invariabil sa apas pe acel X care mie nu imi apare. Pot dezactiva optiunea Sport de exemplu, dar nu si Voyo.

Cum pot rezolva situatia?
0 x


Înapoi la “My Account”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator