Eroare cost suplimentar

Servicii la cartela & abonament, Roaming, Probleme tehnice
Avatar utilizator
mada_lina15901
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 09 Aug 2019, 14:18

Eroare cost suplimentar

Mesajde mada_lina15901 » 09 Aug 2019, 14:21

Bună ziua!
În luna iulie am fost în concediu în România. Pe data de 25 iulie 2019 am primit mesaj de la 1234 ca am atins 80% din limita de 50€ pentru traficul de date efectuat în Roaming (eu fiind în România) apoi accesul la Roaming mi-a fost restrictionat datorita costului înregistrat și că trebuie să achit suma de 1125.11 lei pentru anularea restricției. Am sunat de 3 ori la Serviciul Relații cu Clienții luând legatura cu 3 operatori, toți spunându-mi că este o eroare deoarece au observat că eu nu am dat sms pentru a depăși pragul de 50€ (menționez încă o dată că eu eram în România) și au făcut sesizări pentru a fi contactata de către Departamentul Credit Control, lucru care nu s-a întâmplat nici până astăzi, 9 august 2019.
În acest moment, eu nu pot utiliza abonamentul. Ce se poate face în aceasta situatie?
0 x

Avatar utilizator
teodora.fratostiteanu1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 09 Ian 2020, 21:51

Re: Eroare cost suplimentar

Mesajde teodora.fratostiteanu1 » 09 Ian 2020, 21:56

Buna seara!

Ati rezolvat problema respectiva? Daca da, imi puteti spune cum? Si eu am avut aceeasi problema, mi-au pus un cost suplimentar in roaming(eu fiind in Romania), am vorbit cu ei la telefon si au recunoscut ca este o greseala, cu toate astea costul respectiv a venit pe factura mea si am fost nevoita sa platesc ca sa-mi reactiveze serviciile. Eu voiam sa apelez la anpc, dar nu stiu daca mai are sens sa fac asta dupa 4 luni..
0 x


Înapoi la “Telefonie mobila”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator