modificare contract

Beneficii, Instalare, Modificare sau Desființare servicii Telekom
Avatar utilizator
ioana.bichis1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Aug 2019, 10:47

modificare contract

Mesajde ioana.bichis1 » 12 Aug 2019, 11:03

Buna ziua

Ma intereseaza cum pot ajusta contractul - doresc sa renunt la serviciile de televiziune si telefonie mobila.
Precizez ca telefonia mobila in zona in care locuim este inutila - caderi de semnal continue iar internetul mobil este practic inutilizabil.
Acum au incept probleme si cu cu linia fixa de internet singura care functiona acceptabil.
In urma unui tichet de sesizare colegii dumneavoastra au inlocuit un router defect cu alt router defect. Am deschis un nou tichet de sesizare - perioada alocata a expirat iar la telefoanele din centrala nu raspunde nimeni - toti operatorii sunt ocupati.
Situatia a devenit mai mult decat obositoare. In acest moment aici serviciile Telekom sunt nule.

Deci:
1 cum modific un contract in derulare
2 cum primesc despagubiri pentru zilele fara serviciu de internet (> 72 de ore)
3 cum pot fi convinsi colegii dumneavoastra sa rezolve totusi tichetul de sesizare 80025062

Va multumesc
0 x

Înapoi la “Situatii comerciale - Contract”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator